Solgt Glashütte Orginal Panoreserve

Medlem
28. jan. 2013
Innlegg
1.765
Sted
Bergen
Selger min nydelige Glashütte Orginal PanoReserve for å finansiere ny klokke. Flott klokke som virkelig skiller seg ut fra mengden. Nydelig dekorert verk som kan beskues fra baksiden, vanvittig finish!

Kassen måler 39mm, men synes den virker mer som 40/41mm når den er på armen. Innehar komplikasjoner som gangreserveindikator, big date og subsecond - fin balanse i skiven. Glashütte anbefaler å ikke stille dato mellom 21.00-03.00 grunnet Big Date komplikasjonen.

Kjøpt av meg for ca 4 år siden av goodguy på TS. Klokken er fra 2005 og ble ifølge garantikort kjøpt ny i Monaco. Skal i følge de tidligere eierene hatt service i 2011 men dette er udokumentet dessverre. Holder forøvrig tiden fint. Mine uoffisielle målinger sier ca -11 sek i døgnet og 40-42 timer gangreserve.

Blir levert i en nydelig treeske, med brukermanual og garantikort. Følger også med en CD som omhandler urveket. Kommer på en nydelig skinnreim fra Hirsch med orginal Glashütte foldespenne.

Klokken har vært brukt i rotasjon med andre klokker, og har noen bruksmerker på kassen, prøvd å ta bilde av det meste fra alle vinkler. Samt et lite merke på glasset ved sekundviseren. Dette på strørrelesen med spissen av en nål. Er også en syltynn hairline på glasset. Meget vanskelig å fange på bilde, da det bare synes i spesielle vinkler og lys. Ikke noe man legger merke til før man virkelig leter etter det. Alt i alt en nydelig klokke som man ikke ser altfor ofte.


Pris: 37.000.-
Har masse referanser fra kjøp/salg på Finn, tidssonen samt div andre klokkegrupper! Interessert i innbytte i Panerai, alt av interesse. Meget interessert i Submersible. Også interessert i dykkere fra andre merker. Omega, Zenith, IWC, Breitling, Rolex er også av interesse, er åpen for det meste.
Bytteverdi: 40k


Bytte både opp og ned i pris er interessant. Alle bildene er av det aktuelle uret. Holder til i Bergen og ønsker f2f her, men kan sendes rundt i landet på kjøpers regning og risiko.


IMG_0259.JPG
IMG_0059.JPG
IMG_0260.JPG
IMG_0261.JPG
IMG_0264.JPG
IMG_0069.JPG
IMG_0070.JPG
IMG_0071.JPG
IMG_0074.JPG
IMG_0078.JPG
IMG_0266.JPG
IMG_0085.JPG
IMG_0272.JPG
IMG_0270.JPG
IMG_0269.JPG
IMG_0425.JPG


IMG_0267.JPG
 
Redigert: