FULLBLODS MOTORSYKLER (Laverda) til salgs

Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
259
Sted
3970 LANGESUND
Jeg vurderer å selge mine Laverda 668 sykler pga innkjøp av bil.

1 stk 1998 mod 668 Sport km stand ca 9000. Strøken sykkel i god stand selges 35.000,- Norskregistrert

1 stk 1998 mod 668 Ghost Strike km stand ca 8700. Strøken sykkel i god stand selges kr 35.000,- Norskregistrert

1 stk 1998 mod 668 Diamante km stand ca 6.000. Strøken sykkel i god stand. Kun betalt mva på denne så denne selges uregistrert kr 22.000,-

Alternativt selges alle syklene i klump til en pris av 75.000,- Da følger det med 1 stk 1998 668 delesykkel som er nesten komplett i prisen, mangler forhjul og ramme og noen enkelte plastdeler, men er ellers ganske komplett med bra motor, forstilling, for og bakbremser. Bilder ligger på en av trådene under motor..

Dette er sykler man ikke ser til daglig da de er produsert i små serier på fra 200 stk til ca 500 stk.
Syklene er i ferd med å bli samleobjekter og vil stige i pris ganske snart, prisene i EU er på vei oppover og det er nesten umulig å kjøpe for den prisen jeg forlanger her... Kjøreegenskapene på disse syklene er helt rå og jeg har aldri kjørt noen andre sykler som har vært så lettkjørte.. Ducati syklene fra samme tidsrom er nesten komiske sammenliknet med Laverda.. Japanske sykler er ikke mulig å sammenlikne...
Laverda sykler er satt sammen kun med de beste delene fra øverste hylle, dvs Brembo Gold Line, Paioli, White Power, Nico Backer, Termignoni, Weber innsprut osv osv.. BØR SEES!!

Kan ta klokke som delbetaling på syklene men er kun intr i kvalitetsklokker i øvre skikt, A.P., JLC, IWC, RLX, Patek Philippe, Piaget, Omega, og liknende..

Ta kontakt v innboks for mere info og bilder..
DSC00214.jpg

HPIM2772demper.jpg