Frisør i Bergen

Medlem
23. nov. 2013
Innlegg
350
Sted
Bergen
Forholdsvis enkelt å forstå hva jeg her vil spørre om. Noen som har frisørsalonger i Bergen sentrum å anbefale? Er det noen som har erfaringer med S. Elholm frisør for eksempel? Ligger ved DNS. Herrefrisør er pluss, men alt for dyrt kan det ikke være ettersom jeg er student.

EDIT: Kan legge til at jeg er noe konservativ angående hårsveis, så frisører som foretrekker sidecut og den slags er ikke helt det jeg ser etter.
 
HFM. Ren herrefrisør/barberer, rå på klassiske herrefrisyrer.
Usikker på pris, men mener jeg har pleid å betale umder 500kr.
 
Når du beskriver deg som a) student og b) konservativ er det bare ett valg. Ur herrefrisør ved Kalmarhuset. Byens om mulig billigste klipp, frisørene snakker som oftest ikke Norsk så ulidelig snikksnakk er ikke et problem og med unntak av at de er litt usikre på dette med centimeter og millimeter er det helt upåklagelig.
 
Frisør i Bergen? Da jeg bodde der for 5-6 år siden gikk jeg til et sted på Vestre Torggate, Scott herrefrisør der en Iraker? klippet håret mitt for 150 kroner, gjort på 10-15 minutter, klipping i rasende fart med glimrende resultat, jeg er selv "konservativ" og var meget fornøyd. Ingen grunn til å betale 500 kroner for noe som tar mindre enn 30 minutter, 1000 kroner timen for å klippe håret? Det er unødvendig å betale så mye når resultatet uansett er klin likt.

Sparer heller de pengene og bruker de på klokker ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Scott brukte jeg den gangen jeg hadde hår å klippe, veldig trivelig fyr som kan jobben sin og er billig. Er det HFM som fikser skjeggpryden på en ordentlig måte?