Forslag til hotell med egen stue til "prosjekt-uke" for liten gruppe?

speedieThomas

Støttemedlem
Medlem
15. mars 2017
Innlegg
1.441
Sted
Utenfor Oslo
Prøver et skudd i mørke her...

Vi er en gruppe på fem kamerater som skal tilbringe en snau uke sammen til våren. Både kompis-tid og jobbe-tid: vi skal jobbe med et prosjekt sammen i 4-5 dager.

Jeg har utnevnt meg til å finne et sted, og vet ikke helt hvor jeg skal starte. Det er en del parametre, noen av dem motstridende... :)
  • Det meste av tida blir i jobbmodus. Må derfor ha et fellesrom som vi bruker til det.
  • Noe som føles som en stor og luftig stue, som vi hadde hatt for oss selv, hadde vært ideellt. Vi er ikke så mange og så formelle at vi vil sitte i et typisk konferanserom. Helst et stort stuebord å jobbe rundt. (Tenk tech-typer som bygger noe sammen, ikke revisorforeningens regiontreff)
  • Jeg tenkte naturligvis umiddelbart "dette er lett, vi leier hytte." Men gjengen ønsker være mer i hotell-modus (ferdig vasking og ferdig mat) enn hytte-modus.
  • Gjerne naturskjønne omgivelser med fin utsikt, dvs godt utenfor oslo.
  • Under 3t fra Oslo
  • Historisk sus på en eller annen måte er også et uttalt ønske fra noen i gruppa, men det tar jeg i høyeste grad som en "optional".

Noen som kjenner til noe som matcher noenlunde?
 
Redigert:
Kan anbefale Kringler Gjestegård (kringler.no). Litt kombo mellom hytter og hotell. Tror det er mulig å leie ett av husene alene, da får man soverom til alle og fellesrom som en kan jobbe i. Men et par år siden jeg var der sist nå, så kan være endret.
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas