Første unboxing

Medlem
23. nov. 2013
Innlegg
350
Sted
Bergen
Etter å ha lagt ut en WTB her for litt over halvannen uke siden, fikk jeg svar på lørdag formiddag. Meldinger ble utvekslet, og da jeg dro på kino i ellevetiden på kvelden var ingenting i boks. Jeg gikk inn i kinosalen og satt meg, og var veldig glad for at det var mobilnett der inne. Da klokken var 23:17 var avtalen inngått og jeg kunne nyte resten av The Imitation Game (som for øvrig var en god film).

Penger ble overført og klokke sendt. Da Posten forsøkte å levere pakken 08:21 i morges sov jeg, så da ble jeg hjemme resten av dagen. Å være student har visse fordeler når man venter på pakker.

Så, 11:46 ble jeg oppringt av postmannen som sto utenfor med pakken min. To minutter senere hadde jeg fått pakken, og fått vite at postmannen kjente meg igjen - muligens et tegn om å bruke litt mindre penger på nettet.

Jeg løp opp trappene, og satte meg til ved stuebordet.

Overraskende tung eske.


Papir,


papir


og atter mer papir. Kudos til @Il Faraone for god innpakning.


Så åpenbarte det seg en boks. I mer papir.


Av med papiret, mon tro hva som er her?


Tampen brenner.


*drumroll*


Jeg fant, jeg fant.


Et dårlig bilde av "samlingen" min, i den grad jeg kan kalle det en samling.


Av med lenken på Speedyen, for å korte ned på lenken. Det er jeg for øvrig fortsatt ikke ferdig med, den lenken er noe av det verste jeg har vært borti. Fascinerende hvor vanskelig det skal være å fjerne ledd.


Wristshot kommer så snart jeg får kontakt med Hulken og han har dratt ut stiftene i de to leddene jeg fortsatt ikke har fått til selv.

Oppdatering:
Klarte å mobilisere min indre Hulk, så nå er jeg ferdig med lenken.





 
Redigert av en moderator:
@Horgen Gratulerer! Nå husker jeg ikke helt hvordan lenkeleddene er festet, men hvis de skal presses ut, bør du 1) presse riktig vei! 2) kjøpe deg en billig "stiftpresse", jeg har noe tilsvarende denne:

 
Redigert av en moderator:
@Horgen Gratulerer! Nå husker jeg ikke helt hvordan lenkeleddene er festet, men hvis de skal presses ut, bør du 1) presse riktig vei! 2) kjøpe deg en billig "stiftpresse", jeg har noe tilsvarende denne:


Punkt 1 er i alle fall oppfylt. Hvor kjøpte du stiftpressen din? Så det var en lignende innretning i webshopen, men skulle gjerne ha hatt det så raskt som mulig :)
 
Redigert av en moderator:
Takker for alle gratulasjoner, Speedy har jeg hatt lyst på i to år og er min første grail så det føles godt å endelig ha den :)
 
Velkommen til Omega :) Satt lenge og så på speedmaster. NASA historien er veldig fasinerende.