Første klokke

Medlem
31. des. 2011
Innlegg
163
Sted
Østlandet
Hei

Dette blir mitt første innlegg på forumet. Har fulgt med til og fra i et par år. Meget bra forum for en som går med en klokkedrøm i magen.

Når jeg nå (endelig) har realisert drømmen tenkte jeg det var på tide å registrere meg.
Har lenge hatt lyst på en ordentlig klokke, mekanisk selvfølgelig. Men har ikke kunnet prioritere dette frem til nå.

Det hele startet med at min bedre halvdel og meg skulle gifte oss 23.12.11. Dette forgikk i all stillhet på tinghuset, uten selskap og gaver. Vi ønsket det slik. Ferdig på 5 minutter. Helt topp :p

Var i byen for å handle de siste julepresangene, hvor jeg ”tilfeldig” spør om vi skal gå innom Protid.
Mens vi står der og ser på drømmen, smeller det fra siden ”Vi kan jo kjøpe klokker i bryllupsgave til oss selv”. Plutselig er 2 klokker på vei med DHL fra Sveits. Det var et par dager der jeg sov litt dårlig :p

Når jeg (vi) nå fikk kamera til jul, tenkte jeg at jeg skulle forsøke meg på en unboxing.
Kan ikke bruke kamera (ennå), så alt står foreløpig på auto. Makro-linse er satt på ønskelisten.

Klokken min er pakket ut her på forumet flere ganger tidligere. Men har forstått det slik at dere ikke går lei av den slags. Kona (som hun nå så fint heter) sin kanskje ikke like ofte.

Fortsettelse følger…….
 
Velkommen til forumet, ligger ann til å bli en knallstart på både året, ekteskapet og klokkeinteressen! Følger med i spenning på denne tråden.
 
Gratulerer så mye og velkommen inn i klokkeverdenen. Ikke drøy den for lenge med bilder da!
 
Da har du uten tvil funnet riktig livsledsager ;)

Velkommen til forumet, gratulerer med klokke og kone!

Godt nytt år!
 
Da begynner vi :)

Fin pose
IMG_0156.jpg
[/IMG]

IMG_0158.jpg
 
Godt valg, gratulerer! Har akkurat samme selv, og det er en definitiv keeper. Du blir nok veldig glad i din også.

Hva med fruen sin da? En ladies PO? Få se! :razz: