Explorer 1 m/reim

Medlem
4. okt. 2010
Innlegg
277
Hva mener forumet om å bytte ut lenka med f.eks everest reim m/endeledd, ok eller no-go ? Passer endeleddet bra, eller gir det pirat kopi look?, er reim uten endeledd penere?
Det er snakk om 214270
 
Personlig synes jeg det ser snodig ut med endeledd sammen med reim. Dersom du synes det er pent er det bare å kjøre på:)
 
Det er noe av grunnen til at jeg spør på forumet, har sett et par bilder og snodig var et ord som dukket opp. Men, jeg kan la meg påvirke av andres syn
 
Her er min 214270 (2016) med reim og endeledd. Monterte også en 18mm Rolex spenne på reimen.
Reimen er en Hirsch Liberty. Jeg bytter på mellom lenke og dette oppsettet innimellom. Reim er utrolig mye mer behagelig å ha på.
C851D7FC-E5AF-4B06-971A-EA5AD50143F6_zpsvvjy9mlz.jpg

8A25CC71-199F-40BB-8A2F-F9862479836B_zpslq7oewwr.jpg

D16ED682-C352-4129-A91E-DC863DE02ABD_zps3fmgh0mi.png
 
  • Liker
Reaksjoner: 69variant og jonhan3
Det ser bra ut da, det er slike bilder som vekker nysgjerrigheten. Det frister med reim, rolex lenka er behagelig å ha på seg, ække lett dette
 
Aldri feil å prøve begge deler, gjerne veksle mellom lenke og reim, jeg er bare så lat at jeg irriterer meg over reimer som ikke tåler vann og fysiske påvirkninger slik at de må byttes etter kort tid - takke meg til lenke som du kan stole på holder i mange tiår.
Tom
 
Brukte ikke @Minuteman sin på oransj everest ?
Joda, det stemmer. Og blå. Og rød. Og sort. Og grønn.

Har også lær fra Everest, både den med endlinks og den som er "curved" (tror de kaller den det). Liker best den buede uten endlinks.

Aller best liker jeg vel original lenke, av samme årsaker som @Tom Henriksen, men det er jo ofte trivelig med litt forandring, og så sparer man jo lenka litt om man bruker nato eller Everest - eller noe annet.

Beklager at jeg ikke legger ut bilder. Er opptatt med så mye annet om dagen. Det er vel fortsatt photobucket og denslags som gjelder her inne, eller?