Etterlengtet utpakking!

urtid

Støttemedlem
Medlem
17. sep. 2018
Innlegg
1.372
Sted
Oslo og omegn
For lenge, lenge siden (føles det ut som), bestemte jeg meg for at det var klassikeren jeg måtte ha. Jeg var i en klokkekjøper-fase der ventelister og søknader var totalt ukjent og ble relativt overrasket da jeg ble forespeilet begge deler, samt en saftig ventetid (planen var å dra ned til sentrum, dra kortet og få med seg drømmeklokken hjem...). Dette var altså før jeg logget meg på tidssonen første gang.

For å gjøre en lang historie litt kortere, så mottok jeg den berømte telefonen fra urmakeren nå nylig, og klokken sitter nå der den skal. Jeg må si det var en over snittet bra dag da jeg rolig spankulerte nedover mot sentrum og forberedte meg mentalt på å endelig møte klokken. Og der var den! Hadde aldri sett den i levende live før, som å møte en enhjørning omtrent. Herlig klokke rett og slett, som svarer til forventningene og enda litt mer. Den er informert om at den er innvilget livslangt medlemskap i samlingen min:D

Klokken har vært pakket ut mange ganger her på TS før, men håper dere bærer over med ytterligere en utpakking av denne klassikeren:) Takk for titten!
rolex2.JPG
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Oyvindhl og Rød
Gratulerer så mye. Endelig var den der. Den satt godt på armen. En deilig følelse når forhandler ringer.
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Takk for alle gratulasjoner, folkens! Det kom noen spm om hva ventetiden nå er, hvilket er forståelig;) Etter hva jeg skjønner er det ingen fasit her, dvs det vil variere. 1 år ++ er nok å forvente fortsatt virker det som.