Erfaringer med mikrolakk?

bangiman

Støttemedlem
Medlem
10. juni 2009
Innlegg
236
Sted
Sandvika
Hei godtfolk!

Til min fortvilelse så har jeg oppdaget et par rustflekker på konebilen som jeg ønsker å få tatt hånd om før vinteren og saltet kommer tilbake. Er det noen her som har erfaringer og kan abefale et mikrolakkverksted i Bærums/Oslo/Askertraktene?

Takker for alle tilbakemeldinger:)
 
Skadevekk har en avdeling på Lysaker. Når det er sagt, er jeg personlig ikke kjempepositiv den den type reparasjon, selvom det kan være et godt alternativ for enkelte objekter. Vær klar over at det kun er en delvis reparasjon, ikke en fullverdig reparasjon. Misforstå meg rett, det kan fortsatt være "godt nok" , men jeg hadde aldri gjort dette på en nyere bil. Om det er en eldre beater, er det dog en grei, og økonomisk løsning. Være bare klar over at rustskader ofte har et større omfang enn hva som er synlig, og at tillegg ofte kan forekomme da de starter på jobben. Be de se nøye over, og gi en fastpris. Om det er rust i skjermer, er det lurt å be de ta alt, ikke bare der det synlige slutter. (som mange slurver med).
 
Takk for utfyllende svar!

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til hele opplegget, men har ikke lyst til å bruke masse penger på denne bilen da den ikke er av nyere årgang. Jeg tar kontakt med Skadevekk og hører hva de kan gjøre og hvor mye de skal ha.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84