Erfaringer med Audi Q7 e-Tron?

Nei, men jeg har erfaring med "AD´n" deres...

Det har jeg også... Faktisk utelukkende positive hittil.

Plassen er jeg ikke bekymret for. Blir stort sett meg, bikkja og diverse annet. Hvordan synes dere den er å kjøre med tanke på effekt, forbruk og komfort?
 
Effekten er jo ganske brutal hvis du vipper spaken ett hakk bakover.. På langkjøring ligger vi på rundt 0,6 på motorvei med snittfart rundt 100. Nå i varmen går den opp mot 50 km på strøm, men på vinteren er det ikke mer enn rundt 30.
Er jo en svært sikker bil også. Vår første ble kondemnert etter å ha fått en trailer i 70-80 km/t skrått inn fra høyre. Ingen skader på sjåføren.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf og Callahan
Effekten er jo ganske brutal hvis du vipper spaken ett hakk bakover.. På langkjøring ligger vi på rundt 0,6 på motorvei med snittfart rundt 100. Nå i varmen går den opp mot 50 km på strøm, men på vinteren er det ikke mer enn rundt 30.
Er jo en svært sikker bil også. Vår første ble kondemnert etter å ha fått en trailer i 70-80 km/t skrått inn fra høyre. Ingen skader på sjåføren.

Takk for svar!

Skadefri sjåfør etter trailer skrått inn, det er solid!
 
20621090_1630636963615613_6077274910511264022_n.jpg
 
Barna på snart 4 og 5 1/2 var heldigvis ikke med. Samboeren var alene i bilen og hun kom helt uskadd fra det.
 
Barna på snart 4 og 5 1/2 var heldigvis ikke med. Samboeren var alene i bilen og hun kom helt uskadd fra det.

Det er sannelig et bra resultat, og gjør meg enda sikrere i valget om å gå for Q7. Godt å høre at alle dine er uskadd!