Erfaring med Luxury Watches Stockholm?

Medlem
9. jan. 2020
Innlegg
1
Sted
Oslo
Luxury Watches Stockholm er ivrig på finn.no om dagen ser jeg. Er det noen her som har erfaring med å handle med disse?
 
Har besøkt deres butikk i Stockholm ved flere anledninger. Topp service da, men er knallharde på innbyttepriser.
Et flott utvalg i butikken.
Opplevde og få gode priser, om de hadde duplikater.
Svarer raskt på mail også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Carl Henrik og Bhaver
Har også besøkt de flere ganger. Virker litt suspekt ved første øyekast. Super service. Innbytteprisene avhenger nok av hva du har. Jeg har aldri slått til, men fått innbyttepriser som er helt ok på ting som er Rolex og attraktive.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bhaver
De er sikkert legit osv men du får jo en dårlig deal totalt sett vis a vis en privat handel. De skal jo ha ekstra marginer for lønninger, leie etc
 
  • Liker
Reaksjoner: joakim25
Virker som prisene er ganske drøye, særlig om du legger på moms. Ser de har en 5711 til NOK 608 000 + moms. Men klart, alle vet jo at denne skal stige inn i himmelen, så bare å kaste seg på.
 
Bare den jevne strømmen av overprisede klokker de i hytt og pine sender inn som varsler på telefonen min via Finn-appen, burde være nok til at de ble buret inne hele gjengen....






;)
Ble nødt til å legge inn "mistepris" i lagret søk her, skulle vært mulig blokkere annonsører o_O