En slags unboxing

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Innlegg
4.306
Sted
Trondheim
Det er ikke mange, men noen salg angrer jeg på. Da denne dukket opp på bruktmarkedet var det bare å slå til så fort som mulig før noen andre løftet blikket fra alle de tusen annonsene for overprisede Rolexer og oppdaget at det finnes gode alternativer. Jeg solgte min forrige for tre år siden og har sett etter en ny i ca like lang tid.

Innleveringen på posten ble godt dokumentert.

5669498E-76F1-4B75-A79A-82F802CBA53D.jpeg



Under et døgn senere dukket denne pakken opp på døra mi. Kan det virkelig være samme pakke????

0366DAD3-9D84-4FB2-BFA1-7BF77BABB09D.jpeg
7A760CFB-79B1-47DD-BBD8-AA4124AA8FAB.jpeg
33819723-8B19-40CE-837A-6C56EF7BCAE9.jpeg


Posten imponerer fremdeles der altså.

Da får det være nok bilder av esker. Det er tross alt et forum for klokker, ikke esker. Innholdet ser heldigvis ut til å ha overlevd postens forsøk på destruksjon.

IWC Portugieser 7 days. Noen vil nok mene at 42mm er litt stort til å være en dressklokke. Jeg velger heller å si at den er stor nok til å brukes til casual samtidig som den er dressy nok til å gå til pent.

IMG_9346.JPG
IMG_9347.JPG
IMG_9348.JPG
IMG_9350.JPG
IMG_9351.JPG
IMG_9352.JPG
 
Nydelig :) Helt perfekt til dress i min verden. Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
NYYYYDELIG IWC :D Gratulerer så mye! Regner med pulsen steg litt når du så hvor hard medfart pakken hadde fått...! :oops:
 
Gratulerer med finfin IWC :) Portugieser har historie og klasse som få andre kan matche :D Har en selv, som jeg aldri skal selge ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Gratulerer med flott IWC :)! Har prøvd denne modellen selv, og syntes størrelsen var helt passende for et slikt ur!
 
Gratulerer med nydelig IWC @TomB - den er virkelig flott! Kjenner jeg savner min av og til.... :)

Får håpe den klarer seg uten service med det første :mrgreen:;)
 
  • Haha
Reaksjoner: TomB
Gratulerer med flott IWC, hatt den samme med blå skive i snart tre år og er strålende fornøyd!
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB