En ny klokke er alfa.....

Jeg har aldri skjønt konseptet med luremusgreiene
Hensikten med unboxing er jo for å eksponere uret sitt og dele begeistring sammen med oss andre klokkenerder.

Men det er ikke så jævlig interessant å se uret ditt, og de andre som luremuser, at jeg gidder klikke meg inn flere ganger i desperasjon for å se om du/dere har velsignet oss med å vise noen bilder slik at jeg får nattesøvnen tilbake og balansen i kosmos er gjenopprettet. Jeg vet flere er enig i dette utsagnet.

Jeg vil hevde at luremusingen gjør at klokkene blir mindre eksponert for medlemme på TS, og da faller jo hensikten bort.

Dette er ikke en personlig greie mot deg og din tråd her, bare min lille ventilering på et "samfunnsproblem"
Beklager at dette kom i akkurat din tråd.

Gratulerer med nytt ur. den er sikkert fin.
 
Omega 2255.80 aka Electric Blue :)

2C2E489D-8687-4C2E-A41F-13EDD31E3FA9_zpswacf7ny8.jpg


5D1EAEBE-3ED6-4846-9C51-16F3FD8C2A81_zpsmj2obc2t.jpg


D07B23B2-A7B5-47D3-92F5-DCC27AB59C5A_zps3c35b3m5.jpg


3E6AAC1D-21F1-4F1E-8076-889A986E2804_zpsibcpxux2.jpg
 
Plutselig forstår jeg gresk, og det er ingen blåmandag dette her.
Omega er ikke slutten, men begynnelsen på noe vakkert. Gratulerer så mye.:D
 
Gratulerer!
De Omegaene er flotte! Spesielt blåfarven på El-Blue!
Og lenkene er flotte!

Gratulerer!!

:cool:
 
Jeg så denne klokken første gang hos @Yallaboy ,etter det har den lagt høyt oppe på søksstatistiken min på nettet. Etter å ha ryddet litt i boksen, så var det på tide. En lang periode med googling begynte, fast morgenrituale med 2255.80 og spesifisert til siste 24timer. Samtidig la jeg ut diverse WTB på ulike klokkeforum. Var lenge nære på å bestille en fra rakuten.jp, de har et fantastisk utvalg, men et begrenset engelsk ordforråd. (Les Google translate.) (De kaller også Seamaster for "Cima star" :rolleyes:)

Midt i denne måeneden fikk jeg en PM via WUS, fra Italia..... Skeptisk. Etter en lengre mail utveksling viste selger seg å være en knakende bra mann. Og jeg valgte å "buy the seller". -Et valg jeg ikke angrer på.

Så nå sitter jeg her med min egen 2255.80 på hånda og er veldig fornøyd... Tør å gå så langt som å kalle det en ke***r.

-God helg!
 
Redigert av en moderator: