Avsluttet Defekt Bruvik Fjord GMT Quartz.

Medlem
16. nov. 2014
Innlegg
91
Sted
Stavanger
Auksjon uten minstepris.

Auksjonen går fram til søndag 22/1 klokka 2100.



Defekt Bruvik Fjord GMT Quartz selges på vegne av en kollega.

Jeg har dårlig samvittighet ved å legge ut dette her men jeg lovet å gjøre det siden han tror at det er noe penger å hente.

Timeviseren henger og slenger og jeg regner med at klokka trenger et nytt urverk uten at det er bekreftet av urmaker.
Forøvrig er klokka velbrukt med riper og dings her og der. Mye kan fjernes med polering men absolutt ikke alt.


  • KASSE DIAMETER 40 mm
  • FUNKSJONER Datovisning, GMT
  • GLASS Safirglass
  • LENKE/REM Skinnrem
  • MATERIALE Stål
  • PRODUSENT Bruvik
  • URSKIVE Brun
  • URVERK Quartz
  • VANNTETT 200 meter

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
 
Hugser denne. Einaste klokka der en klaga på at vatnet på baksida forsvann... Vanligvis vil ein jo ha vatn ut av klokka om det er noko vatn der:mrgreen:

Tidenes gimmick med vatn frå ein foss på baksida av klokka. Då burde sveitserne putte ein liten sveitserost inn i klokkene sine ;)
 
500 kr .
Når disse var nye var det nesten en scam til den prisen de forlangte for dem det sitter et simpelt Ronda kaliber 505.24H quartz verk i dem .
 
Hmm. Vet ikke. Kollegaen min hadde hatt batteriskifte for noen år siden. Kanskje de bare fjernet eneren da og så har toeren løsnet i ettertid. Hvis det er lov å si.
 
Jeg hadde forøvrig med kors på halsen ikke lagt merke til dette selv. Jeg åpner for at man kan trekke budene sine pga denne feilen.
 
Det er vel strengt tatt ikke noen krise . Verket må ut uansett så da er det vel bare å fjerne det to tallet . Den klokka får bare blitt en bruksklokke uansett om du polerer kassa herfra til Kina . Jeg står ihverfall ved mitt bud på 500 kr .