Datejust 41: Oyster eller Jubilee?

Datejust 41: Oyster eller Jubilee?

  • Oyster

    Stemmer: 29 29,6%
  • Jubilee

    Stemmer: 69 70,4%

  • Antall stemmer
    98
Medlem
11. jan. 2017
Innlegg
412
Sted
Trondheim
Jeg har planer om å gå til innkjøp av DJ 41, og har vel mer eller mindre bestemt meg for at jeg ønsker stål med glatt bezel og blå skive. Jeg synes fluted bezel er fantastisk flott, men sliter med å rettferdiggjøre økningen i pris på ca. 20 000,-. Men, jeg er usikker på valg av lenke. Jeg har selvfølgelig prøvd begge hos AD, men står fortsatt litt i villrede, selv om jeg har en liten følelse mot den ene. Jeg vet det er svært subjektivt, men velger likevel å stille spørsmålet; hva ville dere valgt?
 
Jeg ville valgt jubilee, da jeg synes den ser bedre ut på denne modellen. I og med at du velger ikke å ha fluted bezel vil jo jubileen være med på å skinne litt for også.
 
  • Liker
Reaksjoner: ilpadrino og jonska

+2

9FDBA9FB-C112-46E9-92F8-CC6525EC39A4.jpeg
 
Jøss, må si at jeg faktisk er litt overrasket over resultatet på avstemningen. Jeg hadde faktisk trodd at det var flere hardbarka jubilee/fluted fans her, noe som kom til å gjøre at oyster tok en klar seier. Men, her er jubilee den foreløpige vinneren med ca. 70% av stemmene :)
 
Jeg ville valgt jubilee på denne. Men synes etterhvert både glatt og fluted bezel er lekre begge to! Er selv sjesken på en slik med enten hvit eller sølv skive...

Hva valgte du @ilpadrino?
 
Jeg ville valgt jubilee på denne. Men synes etterhvert både glatt og fluted bezel er lekre begge to! Er selv sjesken på en slik med enten hvit eller sølv skive...

Hva valgte du @ilpadrino?
Forhåpentligvis er den på plass i løpet av året, så da skal jeg poste et par bilder. Men, jeg tror vi er ganske enige ;)