Dagens reim

Jøss, morsomt!
Custom også, slikt blir det god stemning av.
Hvordan stemte det med ønsket reim lengde? - Ganske realistisk eller "må jeg opp i størrelse her også"? :rolleyes:
 
MN Trident «full blue»-strap.

Vis vedlegg 131431 Vis vedlegg 131432

MN er jo helt genialt, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har forsøkt denne tidligere. Lett å justere, behagelig tekstilkvalitet, bombesikker «lås», og man slipper de vanlige problemene med NATO. Ingen «løs» ende eller reim som bygger kassen høyt opp.

Superrask levering, topp kvalitet = tommel opp :)
Takk som deler :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Jøss, morsomt!
Custom også, slikt blir det god stemning av.
Hvordan stemte det med ønsket reim lengde? - Ganske realistisk eller "må jeg opp i størrelse her også"? :rolleyes:

Jeg la inn mine mål, men reimen kan justeres noen centimeter inn/ut. Passer perfekt, tror Erika vet hva hun driver med ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
'Casio Replacement Band' :D

5177E874-755C-4139-AB50-48E4FE75259D.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
På tide med litt farge. Av med sort, på med blått.

IMG_0247.jpg


IMG_0156(1).JPG


Var også en tur innom Jean Rousseau i går. Bestilte enda en ny rem. Veldig fin overgang mellom grønn og sort. Vanskelig å ta bilde av. Kommer om 3-4 uker! Anbefaler virkelig alle en tur dit om man er i London.

IMG_0326.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Lenge siden jeg har postet her nå og har følt en stund at det var på tide. Har vært igjennom sikkert en 50 reimer siden sist og sikkert solgt like mange. Uansett har jeg nå kommet over en selger som bør omtales. Fin pris, hyggelige og raske tilbakemeldinger, rask produksjon og latterlig bra kvalitet til prisen å være. Jeg kommer nok til å holde meg til han her fremover. Han produserer på mål, farger og mange ulike materialer. Kan kontaktes på Facebook. Husk å hils fra meg så muligens prisen blir pen og :) Vietnam Handcrafted Leather v/Hoang Dat

Her er min steinvaskede strutsemagereim til min SLA017. Poster bildet så snart jeg kommer hjem og får den på

IMG_2734.JPEG

IMG_2735.JPEG
 
Kom en fin reim med storken her om dagen fra den andre siden av kloden. Mye frem og tilbake for å få de kontrastene og fargene jeg ville ha til denne klokken, da jeg syns uttrykket blir veldig lenke med stållenka og med Isofranen blir den veeeeeldig turkis. Syns dette ble en fin gyllen middelvei og et mer riktig uttrykk. Takk til alle komplimenter for den på OWF/GTG i går folkens :) Håper fler fikk øynene opp for dette fantasiske merket.

Reima er double pearl stingray eller på godt norsk #dobbelperlestikkerokke:mrgreen:

6566C6BC-6471-425C-AF57-7E7219224E68.jpeg
5B2388AC-2A0B-4773-A829-35457418CC93.jpeg
6987AE91-869F-4CCF-AF46-0A5E9EA1F090.jpeg
 
Prøver å finne litt "klokkeglede" igjen med eit reimskift . Savner den tida da et reimskift på Speedy fekk fram eit godsmil,og at ein ikkje reima frå @Olando kunne komme fort nok i posten...

Nå skiftes det kanskje en reim eller to i året :oops:

20200107_185909.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Har solgt mye remer, men akkurat de @Olando laget har eg beholdt endel av. Lakseskinnremen som var den kuleste av alle dog, den reiste ilag med mitt første Speedy salg.

Har og et par remmer fra @Nessuno79, desse er og meget bra gjennomført.

Ingen i Norge som lager lenger? For tidskrevende?

Hyggelig at du likte dem, og å vite at de fortsatt lever rundt om der ute :)
For min del var det en kombinasjon av at det ble mer jobb enn morro, da det begynte å bli back order osv. Gikk da fra artig hobby til å bli litt stress. Tar jo litt tid å lage hver rem, og ganske dårlig timespris når man gjør alt for hånd (de mer proffe stanser ut læret og har en rekke maskiner som letter arbeidet betraktelig) Sparer vel halvparten av tiden ca. Vet ikke om noen som lager remmer her hjemme mer dessverre. AtelierPetrov som før holdt til i Oslo (og er helt fantastisk god og proff kvalitet) har flyttet til Frankrike, så ingen så vidt jeg vet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pinto og Oddemann