D2 Klokkespalten - Klokketro

Medlem
18. feb. 2015
Innlegg
583
Kan vi ikke bare samle klokkespaltene fra D2(Dagens Næringsliv) her? I stedet for at de havner litt her og der?
Jeg starter med den første. Så fortsett gjerne med de gamle i rekkefølge fram til i dag:)
IMG_9497.PNG

IMG_9498.PNG
IMG_9499.PNG
IMG_9500.PNG
IMG_9501.PNG
IMG_9502.PNG
 
@Telemarkshelten bra initiativ! Jeg skulle gjerne bidratt, men har ikke abonnementet:( Selv om spaltene er korte og grunne må jeg si at jeg setter pris på de. Artig å lese:) Håper andre bidrar!
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Man skulle kanskje tro at Agnelli bare hadde den utenpå fordi det var en dykkerklokke men etter sigende var det en dyd av nødvendighet fordi de skreddersydde skjortene satt så tight rundt håndleddet at selv Patek Philippe World Time ikke gikk innunder . Beklager avsporingen. Takk som deler D2 @Telemarkshelten
Gianni-Agnelli-Patek-Philippe-Reference-1415HU.jpg
 
Mener å ha lest at han hevdet å ikke ha tid til å fiske frem klokken fra under skjorteermet hele tiden, og at han da heller valgte å ha klokken på utsiden.
 
Er ikke disse artiklene noe som tilhører Dn.no?
Ikke for og være en såkalt møkkamann men er dette greit? Er jo snakk om og dele og legge ut hele artikler ifra en abonnement tjeneste?
@Jon Henrik

Synes forøvrig dette var artig lesing :)
 
Er ikke disse artiklene noe som tilhører Dn.no?
Ikke for og være en såkalt møkkamann men er dette greit? Er jo snakk om og dele og legge ut hele artikler ifra en abonnement tjeneste?
@Jon Henrik

Synes forøvrig dette var artig lesing :)
Vell de har blitt delt i stor stil i klokkespotting hele vegen. Tenkte bare det er enklere å samle de. Og diskutere rundt artiklene her. Er jo litt artig å diskutere artiklene og da er det jo enklest om de ligger her.

Er forsåvidt ganske mye pressen også gjør som er langt ifra greit :)
 
Gudmundur Jönsson har selvfølgelig rett til å ha sin mening - men ut i fra sitatet ligger det visst litt følelser i dette (skal se han er en skap-rolex mann) Det vulgære har heldigvis Rolex ikke så mye av - og "R-A-V" har fått Richard Mille som dekker deres smak. Dog hadde noen kastet en RM etter meg, hadde jeg tatt i mot - og lagt den på TS til salgs :D