Canvas

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Det kan se ut som om canvas rem er det nye skinn...for Panerai. I hvertfall en stund framover...

Noen som vil dele sine erfaringer med leverandører/produsenter av canvasremmer? Kun 26mm er aktuelt.

Har dessverre sett bilder av remmer dårlig arbeid/kvalitet, derfor dette spørsmålet.
 
Du har kanskje litt andre krav enn meg, men jeg kan leve med at canvas ser litt røft ut. Jeg har ikke sluttet med lærreimer, men når jeg er i varmere strøk er det veldig behagelig med canvas. Ingen lukt, ikke klamt, og det tåler vann.

De er litt stive i starten, men går seg til like fort som skinnreimer.
Men det er jo også viktig å ha litt å bytte på under turen. (Håper jeg ikke blir hugget hodet av mtp submersible-gummien nå. Det ser ikke top notch ut, men den er veldig behagelig)

image.jpeg
image.jpeg
 
Du har kanskje litt andre krav enn meg, men jeg kan leve med at canvas ser litt røft ut. Jeg har ikke sluttet med lærreimer, men når jeg er i varmere strøk er det veldig behagelig med canvas. Ingen lukt, ikke klamt, og det tåler vann.

De er litt stive i starten, men går seg til like fort som skinnreimer.
Men det er jo også viktig å ha litt å bytte på under turen. (Håper jeg ikke blir hugget hodet av mtp submersible-gummien nå. Det ser ikke top notch ut, men den er veldig behagelig)

Vis vedlegg 5145Vis vedlegg 5146
Leverandør?