Solgt Bvlgari Octo Roma selges/byttes

Richard Berg

Støttemedlem
Medlem
15. april 2020
Innlegg
16
Sted
Oslo
IMG_7941.JPG
maxresdefault-2.jpg
F926638A-554B-4716-8E44-0723D177BB73.jpg
IMG_2415_jpg.jpg
APC_0005.jpg
APC_0004.jpg
tempImage3iVeD1.png
tempImageeWQJz1.png
tempImageqBg3aE.png
tempImageQRfYPu.png



▪️
Bvlgari Octo Roma selges/byttes
▪️


Jeg må være en stor idiot, men denne blir ikke brukt mye i disse dager. Så da tenkte jeg å se om hva jeg kunne få som bytteforslag.
1f648.png

Klokken er kjøpt ny hos urmaker Bjerke i 2020.
Octo kombinerer en unik åttekantet design - inspirert av den romerske Massentius-basilikaen fra 310 e.Kr. Octo Roma tar den formelle renheten til åttekanten og introduserer i et kraftig og innovativt design.
Octo Roma-klokke med mekanisk verk, automatisk BVL 191 - Solotempo-kaliber dekorert med côtes de Genève, og med keramiske kulelager for bi-directional rotor. 42 timers gangreserve, 28800 VPH.

41 mm rustfritt stålkasse som bærer som en 40mm klokke pga tykkelse og kasseformen. Kronen er pyntet med sort keramikk, lakkert urskive, håndpåførte indekser. Vanntett opptil 50 meter.
Klokken kommer med både stållenke og sort croco reim. Denne modellen kommer egentlig kun med skinnreim, men første eier kjøpte en lenke også til denne i tillegg. Selve lenken er noe av den mykeste og mest behagelige jeg har hatt.
Leveres i en stor pianolakkert klokkeboks med garantikort og dokumentasjon.


Ved bytte så er jeg mest interessert på en Omega AT, Grand Seiko quartz og springdrive, Zenith og IWC modeller. Klokker på rundt 120k kan også være av interesse hvis min Omega kan bli med i en byttehandel.


Pris kr 60 000,-

✅
Jeg kan møtes for overlevering i Oslo, eller sende på kjøpers ansvar. Kjøper står for frakt. Jeg har flere gode referanser både herfra og fra andre plattformer. Bare å sende melding hvis det skulle være noen spørsmål.