Breitling Transocean Date

Syns den vanlige date-utgaven med crosshairs er vakker, rett og slett. Men for min del, siden jeg har en Costellation med crosshairs ville jeg jo heller kjøpt kronografen, som er en av Breitlings aller peneste klokker! :)

Som dressur er derimot no-chrono Transocean en av de beste kandidatene der ute syns nå jeg :)
 
Jeg liker den rene, fine skiven :) Breitling har altfor mange klokker med altfor mye dill på skiven.
 
Ser at retro-bølgen skyller innover Basel i år også,selv om jeg liker litt diameter
på klokker føler jeg at vintage bør være vintage hvis dere skjønner hva jeg
mener.... Men for all del, en vakker Breitling:D
 
Ser at retro-bølgen skyller innover Basel i år også,selv om jeg liker litt diameter
på klokker føler jeg at vintage bør være vintage hvis dere skjønner hva jeg
mener.... Men for all del, en vakker Breitling:D

Om det er størrelsen du mener gjør at det ikke er en "vintage" så skjønner jeg godt hva du mener, klokken var grei nok den, men enten er armen på bildet veldig liten eller så er klokken alt for stor. Hva er egentlig dia på den?
 
43mm står det på Breitling.com og det er etter min mening for stort for et sånt type ur... Ellers synes jeg designet er ganske så bra:) ( tror også han på hodinkee har ganske så puslete håndledd ;) )
 
Er en fin klokke, men som dressur er 43 mm to much. Få den ned i 39 mm så kanskje.
 
Er en fin klokke, men som dressur er 43 mm to much. Få den ned i 39 mm så kanskje.

+1.

Dessuten er det mange billigere alternativer der ute hvis man først skal ha seg et litt klassisk (les; kjedelig) design.;)
Her burde Breitling ha klint til med et manufacture verk synes jeg. Klokken er rett og slett for kjedelig både på utsiden og innsiden til at jeg ville vurdert denne.:???:

Med chronograph, ja takk.:)
 
Om det er størrelsen du mener gjør at det ikke er en "vintage" så skjønner jeg godt hva du mener, klokken var grei nok den, men enten er armen på bildet veldig liten eller så er klokken alt for stor. Hva er egentlig dia på den?

Jepp, det var det jeg prøvde og si(med litt promille) jeg gjettet meg fram til ca 42mm
noe som jeg mener blir i meste laget på en klokke med det designet. Men det er jo
rart hvordan man kan lære seg og like ting;)
 
Jeg synes den er lekker. Men for dyr og feil størrelse.
Da er Longines sine varienter (Flagship og Conquest) etter min mening mer for pengene.:D