Breguet-tråden

Disse er så lekre. Vanligvis skeptisk til romertall, men ser meget elegant ut hos Breguet. Har ganske lyst på en Marine (foretrekker dog 5718 for den nye generasjonen), men må nok spare litt først.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve og Edzilla
I dissa tider der man går man av skaftet for dykkere i stål når man til samme prisen kan få en slik marine royale. Svær og sær klokke som dukket opp i watchbox videofeeden.

17110252_1_640.jpg



 
  • Liker
Reaksjoner: Ceramic og Oscr
Har veldig lyst på en Breguet XXI, står mellom den og en Glashütte Original Panomatic lunar. Ved førstnevnte må jeg spare litt til. Jeg har virkelig fått sansen for Breguet. Hadde jeg vært steinrik hadde jeg kjøpt en av de klassiske modellene, fantastiske ur.
 
3815TIHM3ZU_lifestyle__2__High_resolution__300_dpi___JPG__11410.jpg


To nye limited editions fra Breguet. Mens vi venter på en ny Type XX ;)


Jeg må si at jeg synes at disse modellene gjør serien enda mer attraktiv... Det ble litt "cleanere" look på skiva, og likte godt svart bezel på disse. Personlig skulle jeg gjerne sett en 40mm eller 41mm... Men det passer kanskje ikke inn i historien?? Håper å se mer nytt i serien etterhvert...
 
Har veldig lyst på en Breguet XXI, står mellom den og en Glashütte Original Panomatic lunar. Ved førstnevnte må jeg spare litt til. Jeg har virkelig fått sansen for Breguet. Hadde jeg vært steinrik hadde jeg kjøpt en av de klassiske modellene, fantastiske ur.
Ved bruktkjøp er vel en XXI antageligvis rimeligere enn Panomaticlunar? Har hatt og elsker begge klokkene - hadde vært vanskelig å velge :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet