Bimota V-Due 500 totakter til salgs

Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
259
Sted
3970 LANGESUND
En bekjent av meg skal nå selge sin Bimota V-Due 500 Evoluzione totakter, ca hk 130+ .
Denne sykkelen er helt som ny, finner ikke noe tegn til bruk på den. Den er totalt strøken og er vel den eneste norsk registrerte V-Due. Sinnnsssyyyyyk sykkel. Denne sykkelen er noe av det råeste som er å oppdrive uansett prisnivå eller mengden av kubikk.:eek:
sjekk linken:
http://www.finn.no/finn/mc/used/result?MC_MAKE=2997
 
Bimota V-Due

Er det denne?

http://www.youtube.com/watch?v=a4Ul5b_u59w&feature=related

Uansett en fantastisk håndlagd sykkel, så en kort domumentar om Bimota, sinnsykt hvordan de jobber og viser kjærlighet for faget de driver med.

Nei, det er ikke den. Den sykkelen der er ikke registrert i Norge, den der er den andre som er i landet.
Her er linken til sykkelen som er til salgs:
http://www.youtube.com/user/helmers58#p/a/u/1/oPxqSpVr_9c

Sjekk også ut den andre videoen han har lastet opp, det er noe av det råeste hjemme mekka sykkel jeg har hørt om trur jeg.

http://www.youtube.com/watch?v=oPxqSpVr_9c

Bimotaen er bare helt sinnsyk, hadde jeg hatt råd så skulle jeg ha kjøpt den øyeblikkelig. Den har en egenutviklet V-2 2-takt motor med 110 orig hk. Denne sykkelen er modifisert ved at det originale Weber/Marelli innsprut er byttet ut til Dellorto forgassere, pga mye feil i konstruksjonen på innspruten.

Det var denne modellen som til slutt senket Bimota. Den slukte kroner å utvikle og kostet kr å bygge.
Bimota er jo startet opp igjen på nytt og bygger ikke denne lenger. Denne sykkelen skulle bygges for å delta i Moto gp i 500 klassen.
 
Vet du om han tar klokker i betaling?

Jeg er svak for både italienere og knalltaktere.

Ring-ding-ding-ding-vrææææl.

Må tenke på noe annet.
 
Bimota V-Due

Vet du om han tar klokker i betaling?

Jeg er svak for både italienere og knalltaktere.

Ring-ding-ding-ding-vrææææl.

Må tenke på noe annet.

He he, Jeg har spurt han om det og hadde han gjort det hadde den vært min nå. Men desverre han har ikke noen interresse for klokker. :( Han snakker om å kjøpe seg en Ducati 1198 så det er det eneste bytte jeg kan tenke meg at han tar på den. Har man penger så er det ikke noe å lure på, det er bare å handle, eller å angre resten av livet på at man ikke kjøpte den.
Jeg for min del skulle gjerne solgt både bil, motorsykler og alle (nesten) klokkene til dumping priser for å kjøpe denne sykkelen.

Italiensk, In-house syk 2-takter med Moto G-P specs, det går noen sikringer her også når jeg tenker på den. Den sykkelen er så sinnsykt strøken, den er finere og bedre enn det den var når den rullet ut fra fabrikken. Den er bare helt RÅÅÅÅÅ:D
Link på specs:
http://www.vdue.it/eng/prima.htm

Dersom man kjøper denne sykkelen så er man i besittelse av noe ganske spektakulært fra the high end av motorsykler. De er faktisk dyrere å kjøpe i Europa, så dette er et investeringsobjekt som bare vil stige i pris, med andre ord et fornuftig kjøp.
 
Jeg er nå glad for at kontoen er helt tom, om ikke hadde jeg kjøpt denne! Utrolig lekker, er innom anonsen nesten daglig. Er helt utrolig feeet sykkel for kun 150´.

Overrasket over at den ikke er solgt alt. Hadde vært trist om den gikk ut av landet igjen.
 
V-Due

Jeg er nå glad for at kontoen er helt tom, om ikke hadde jeg kjøpt denne! Utrolig lekker, er innom anonsen nesten daglig. Er helt utrolig feeet sykkel for kun 150´.

Overrasket over at den ikke er solgt alt. Hadde vært trist om den gikk ut av landet igjen.

Det er litt rart at den ikke er solgt allerede ja, men folk flest vet ikke hva dette er for noe.
Prisen som han har satt på den er i grunn billig for ut ifra det jeg vet så mener jeg han betalte ca Nok 110.000,- i Tyskland + Norske avgifter, som sikkert ble en liten sum alt i alt.

Det er mulig å kjøpe noen av disse syklene som nye i boks, da må man kjøpe den usett og så må man overføre et beløp som jeg tror ligger på 15 til 20 tusen Euro til en konto i Italia og så må man hente den der nede selv og ordne alt papirarbeid på egenhånd. Byrokratiet i Italia er ikke akkurat av den lettvinte typen så man bør nok bruke et par uker på det.

Det er en privat person som kjøpte restlageret på sykler og deler når Bimota gikk konk, så han sitter nå på alt som er av deler og sykler. Skal visst være ca 20 til 30 sykler, noen blir sikkert skrudd ned til reservedeler.

Får vel satse på at den blir værende i Norge og at den ikke blir stuet bort i en samling;)