Official Timekeeper
Visit Casio

Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

darkcho

Støttemedlem
Medlem
2. mai 2011
"Denne Submariner 114060 er tatt ut fra AD i august 2020 (ukjent MVA) og kommer med det sjeldne 3135 urverket som ikke lenger er i produksjon for denne modellen. Kjennere vet hva dette er og prisen vil trolig fortsette å stige med årene."

Medlem
30. jan. 2015
Nye klokker, som ikke lar seg kjøpe, uten lang track record hos AD, etter flere års «ventelister», som dukker opp på Finn.no etterhvert, til 1,5-2x prisen;

«nylig tatt ut, men passet ikke til håndleddet, så lar noen andre få glede av den, mange referanser , så her kjøper du trygt».

Klarer å styre min begeistring for disse nyhetene, dessverre:oops:

Redigert:

Stipey

Støttemedlem
Medlem
30. mai 2009
Sted
Stavanger
Nye klokker, som ikke lar seg kjøpe, uten lang track record hos AD, etter flere års «ventelister», som dukker opp på Finn.no etterhvert, til 1,5-2x prisen;

«nylig tatt ut, men passet ikke til håndleddet, så lar noen andre få glede av den, mange referanser , så her kjøper du trygt».

Klarer å styre min begeistring for disse nyheten, dessverre:oops:
Det er nettopp dette som gjør at folk heller ser seg om etter andre brands og at Rolex blir mer uoppnåelig for vanlige dødelige mennesker. Ganske synd... Kjøpe rolex nå i disse dager er for meg et ikke-tema, dermed mister jeg litt interessen for hva som skjer også mtp lanseringer og nye modeller.

Stipey

Støttemedlem
Medlem
30. mai 2009
Sted
Stavanger
Skulle jeg være så heldig å få tak i en modell jeg har siklet på fra AD så er jeg ikke sen om å slå til, men det å stå på en myteomspunnet venteliste som offisielt ikke eksisterer og å opparbeide meg god track record hos AD for i det hele tatt bli vurdert verdig til å få lov å bruke 100k++ på et ur er for meg utelukket.

Men det er ikke dette tråden handler om...

Redigert:
Medlem
10. nov. 2008
Sted
Ski, Akershus
Det er nettopp dette som gjør at folk heller ser seg om etter andre brands og at Rolex blir mer uoppnåelig for vanlige dødelige mennesker. Ganske synd... Kjøpe rolex nå i disse dager er for meg et ikke-tema, dermed mister jeg litt interessen for hva som skjer også mtp lanseringer og nye modeller.
Jeg har inntrykk av at det motsatte skjer. Jeg kan aldri huske at interessen for Rolex har vært større enn de siste 5 årene

titan

Støttemedlem
Medlem
3. april 2014
Sted
Oslo
Spennede, men baklokket ser litt tykt ut til å være en sub? :)
Ny SD?

Jeg ønsker meg noe skikkelig drøyt og helt unødvendig.
SD uten dato, med kronograf funksjon! Destro variant hadde vært enda mer unødvendig.. :mrgreen:

Redigert:
Medlem
27. juni 2016
Sted
Oslo
Crown guards ser noe flatere ut. Tror vi virkelig på en større sub?

Redigert:

MrJensen

Støttemedlem
Medlem
26. juli 2013
Sted
Oslo
Hadde vært gøy om Rolex fulgte i Tudor sine fotspor med lanseringen av BB58 Blue, og har sendt ut eksemplarer til forhandlerne slik at de kan ses og oppleves live.