Audi A6 Avant e-tron

Medlem
13. mai 2014
Innlegg
861
Sted
Drøbak
Noen som har noen formening om denne blir å se her på berget i 2018?

Dette må da bli en knallbil, og til en «fornuftig» pris, med tanke på hva den skal konkurrere med på markedet??

Noen meninger, kvalifiserte gjetninger eller inside info her?
 
Blir veldig spennende:) Jeg har betalt depositum og har derfor prøvd å følge med litt. Desverre er det vel lite konkret info om både pris og når den blir leveringsklar.

Det blir spennende å se hva Audi mener med fornuftig pris, de har jo også sagt at prisen vil "overraske". At den blir direkte billig er vel derimot lite trolig;)
Kvalifisert gjetning: Kan vi håpe på under 600k (599o_O) for en ribbet utgave? Siden det er tysk premium kan du sikkert legge på en del i utstyr.

Det sies at man kan vente de første levert mot slutten av 2018, men da må du nok ha betalt depositum allerede.

Enda mer kvalifisert gjetning her:
https://elbilforum.no/forum/index.php?board=92.0
 
E-tron quattro har jeg noenlunde oversikt over, men er ikke helt klar for ren el enda. Men, det ryktes at det skal komme en hybrid variant av A6 også. Blir trolig på samme MLB plattform som dagens A8 og med drivlinje som Q7 e-tron, og vil i så fall bli veldig spennende og aktuell!
 
Da misforsto jeg deg. Jeg så det sto A6, men jeg trodde det var en liten glipp;)
Hybrid er spennende det, jeg har også vurdert det i redsel for at ren el ikke passer her ute på landsbygda. Blir det en diesel hybrid så blir vel forbruket sikkert ganske greit også. Så får vi bare tro at man ikke blir loppet i bomringen i fremtideno_O
 
Du er søt da..:p;)

Jeg vet:p Skal sies at det ikke betyr så veldig mye for meg, jeg kan betale de få gangene jeg skal inn til byen jeg.
Mitt bilvalg styres stort sett av hva de koster i innkjøp og her kommer jo El og hybrid ganske godt ut....og så kan jeg jo late som jeg er veldig miljøvennlig:D. (Eller jeg kan fortsette å brenne olje fra den gamle diesel-sekseren)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher