.

Toppen av britiske merkenavn?
"Vær kritisk, kjør britisk".

ba0ec6ad6f24b02a136eff645d9e095f.jpg

Rolls Royce er vel kanskje toppen.



MG en god nummer to.

Marillion rocker toppen!

8- )
 
Aston Martin, Rolls Royce, Jaguar og Land Rover. Kan tenke meg at Bentley føler seg litt snytt :rolleyes:
 
Triumph er vel indisk nå? ;)

Triumph (MC) har vel bare noen modeller produsert i India, som blant annet Harley og mange andre. Selve merket er engelsk.
Royal Enfield er "hel indisk". Det var jo en tid de ikke fikk være "Royal" fordi de ikke var engelske. Det har vist Stoooor Britannia gått tilbake på.

Triumph (Bil) er vel bare borte?
WP_20160521_16_44_09_Pro.jpg


8
 
Skulle tro John Lobb og Gieves&Hawkes hadde fortjent en plass på listen.

Det er 2 forskjellige og totalt adskilte JL: John Lobb London ( bare bespoke) og John Lobb Paris ( bespoke og RTW), JL London er selvsagt høyt nivå men ikke noe spennende og ingenting å skrive hjem om mens JL Paris er en del av Hermès siden 70tallet ( RTW er produsert i Northampton men er et barn av Hermès-systemet mens den bespoke delen er i Frankrike), det er derfor de ikke kan figurere på en sånn liste.
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Det er 2 forskjellige og totalt adskilte JL: John Lobb London ( bare bespoke) og John Lobb Paris ( bespoke og RTW), JL London er selvsagt høyt nivå men ikke noe spennende og ingenting å skrive hjem om mens JL Paris er en del av Hermès siden 70tallet ( RTW er produsert i Northampton men er et barn av Hermès-systemet mens den bespoke delen er i Frankrike), det er derfor de ikke kan figurere på en sånn liste.
Godt mulig "gamle helter" i fra St James street ikke er "kult lengre". Selv er jeg nok i klassen svært konservativ og ukul :mrgreen:
 
Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!
 
Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!

CJ kan jeg trygt anbefale!
 
  • Liker
Reaksjoner: SpaceCowboy