Alfa Romeo GTV til salgs

Om du selger bilen for å kjøpe deg en klokke eller to, kan det kanskje rettferdiggjøre at du har annonse her.... :D :D :D

Lykke til med salget :!:
 
Så nylig en nyere (?) AR GT Blackline, En fantastisk flott bil ! Spesielt fronten :D
Synes AR skal enten være rød eller sort av farge. Denne hadde 19'' felger og en utrolig flott total sortfarge...Derav navnet, tenker jeg.
Kanskje jeg burde prøvekjøre en slik ..........?
 
Skal man kjøre bil i Norge holder den under.


Skal du ha det morro uten risiko for store bøter,fengsel osv kan du bare kjøpe deg en slik


For vondt i magen når jeg ser hvor hardt staten raner folk ved kjøp av bil/mc i Norge.

BullR
 
Har aldri fått den helt store fascinasjonen for sykler, og prøver bevisst å la være å tilegne meg den ;)
De fleste jeg vet om som kjører aktivt, har kommet i situasjoner som kunne vært ganske alvorlige. Et par tre stk. har endt med sykehusopphold og totalvrakede sykler.
Jeg tviler ikke på min egen evne til å kunne holde en sykkel på veien, men problemet er mange bilister. Litt småarrogant liker jeg å si at "folk i Norge kan ikke kjøre bil". På en sykkel er man jo veldig utsatt.
 
Juice skrev:
Har aldri fått den helt store fascinasjonen for sykler, og prøver bevisst å la være å tilegne meg den ;)
De fleste jeg vet om som kjører aktivt, har kommet i situasjoner som kunne vært ganske alvorlige. Et par tre stk. har endt med sykehusopphold og totalvrakede sykler.
Jeg tviler ikke på min egen evne til å kunne holde en sykkel på veien, men problemet er mange bilister. Litt småarrogant liker jeg å si at "folk i Norge kan ikke kjøre bil". På en sykkel er man jo veldig utsatt.

Har kjørt mc siden 2003 og kan si det samme er frykten for bilister som gir meg litt avsmak fra å kjøre sykkel..Har blitt kjørt ned av en bilist ikke særlig morro men når de heller bruker 4milliarder på en opera og 30 - +millioner på rudskogen har man ikke mye annet valg en gata skal man kjøre sykkel..

Uansett man burde ikke leve livet i frykt for døden da får man et ganske kjipt liv.
 
Har aldri fått den helt store fascinasjonen for sykler, og prøver bevisst å la være å tilegne meg den ;)
De fleste jeg vet om som kjører aktivt, har kommet i situasjoner som kunne vært ganske alvorlige. Et par tre stk. har endt med sykehusopphold og totalvrakede sykler.
Jeg tviler ikke på min egen evne til å kunne holde en sykkel på veien, men problemet er mange bilister. Litt småarrogant liker jeg å si at "folk i Norge kan ikke kjøre bil". På en sykkel er man jo veldig utsatt.

Ligger i sofaen her nå etter en lang runddans med asfalten igår:mad: Kroppen er helt mørbanket og jeg ser ut som kjøttfarse... Heldigvis kom det ingen biler imot:roll:

Da er det godt å trøste seg selv med tidssonen og drømme seg bort i en litt mindre risikofylt verden:p
 
Ligger i sofaen her nå etter en lang runddans med asfalten igår:mad: Kroppen er helt mørbanket og jeg ser ut som kjøttfarse... Heldigvis kom det ingen biler imot:roll:

Da er det godt å trøste seg selv med tidssonen og drømme seg bort i en litt mindre risikofylt verden:p

Aiai, hva skjedde? Ikke noe kult når det der skjer! God bedring!
 
Aiai, hva skjedde? Ikke noe kult når det der skjer! God bedring!

Beklager avsporing på tråden din Ronnanol.

Var en skikkelig rookie feil. Kaldt racing dekk, kald asfalt og fersk med quickshifter var en dårlig mix:oops:
Sykkelen mistet grepet på bakhjulet etter en hard giring. Sykkelen sklei bortover asfalten med meg etter. Jeg stoppet til slutt i autovernet. Adrenalinet gjoorde at smertene var helt borte og sykkelen var faktisk kjørbar hjem... Når jeg kom hjem og fikk en oversikt over skadene(les:åpne sår/skrubbsår over hele kroppen), fikk jeg tatt til fornuften og reist til legevakten. Etter flere undersøkelser, var konklusjonen at jeg var griseheldig. Så nå ligger jeg her ett døgn seinere og er helt ute av stand til å røre meg, og ikke minst god tid til å være forbannet på seg selv.

Aldri mer småturer uten fullt kjøreutstyr:cool:
 
Aldri mer småturer uten fullt kjøreutstyr:cool:

Dette er nok den beste lærdommen etter ulykken. Jeg kræsjet for noen år siden ikke så langt hjemmefra. Vil ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut uten fult kjøreutstyr mtp hvordan sykkele så ut.

Ops.jpg



God bedring! Kom deg tilbake på salen så fort så mulig så får du ikke skrekken.
 
Dette er nok den beste lærdommen etter ulykken. Jeg kræsjet for noen år siden ikke så langt hjemmefra. Vil ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut uten fult kjøreutstyr mtp hvordan sykkele så ut.

Ops.jpg



God bedring! Kom deg tilbake på salen så fort så mulig så får du ikke skrekken.

Ojoj.... Dette så dramatisk ut. Bra du berget livet.