Alf Lie klokke til 1,8 mill er solgt.

Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
259
Sted
3970 LANGESUND
Jeg leste i avisen igår at Alf Lie a/s har solgt den første klokken av den dyreste utgaven til 1,8 millioner kr.
Er det noen her inne som kjøpte den?

Jeg trodde dette prosjektet hadde stoppet opp pga konkurs i fabrikken som skulle bygge og levere verkene?
 
Jeg leste i avisen igår at Alf Lie a/s har solgt den første klokken av den dyreste utgaven til 1,8 millioner kr.
Er det noen her inne som kjøpte den?

Jeg trodde dette prosjektet hadde stoppet opp pga konkurs i fabrikken som skulle bygge og levere verkene?


Var det BNB Consept som skulle lage verkene?
 
De har vel kjøpt opp produksjonslinjen, og mener jeg leste i DN eller Finansavisen at de tok sikte på å starte opp produksjon i Norge...?
 
De har kjøpt inn maskiner for å begynne å maskinere deler til urverk i norge, kanskje her jeg skulle søkt meg jobb mens jeg studerer. Var å prøvde en av Alf Lie klokkene for noen uker siden, ikke værst den Tourbillionen altså.
 
De har kjøpt inn maskiner for å begynne å maskinere deler til urverk i norge, kanskje her jeg skulle søkt meg jobb mens jeg studerer. Var å prøvde en av Alf Lie klokkene for noen uker siden, ikke værst den Tourbillionen altså.

Det fulgte nok med et par folk sammen med de maskinene også, no offence;)
 
Dette tviler jeg sterkt på. Hvorfor flytte produksjonen til norge om man også må hente inn arbeidskraften? Nå trenger man heller ikke være verdens glupeste for å programere en tråderoderingsmaskin og et maskineringssenter.

Men ja, innlegget mitt var ment som en spøk, de kommer nok ikke til å la studenter uten urmaker erfaringer styre spakene, mulig man like så godt kan slå seg konkurs med en gang da:p
 
Herregud, tenk hvor fet Patek Philippe du kan få for 1.8 mill da! Både med tourbillion, og uten! Eller 2-3-4 fete Patek !


Regards :)
AW