A. Lange & Söhne-tråden

Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.

Vis vedlegg 153665Vis vedlegg 153666Vis vedlegg 153667Vis vedlegg 153668Vis vedlegg 153669Vis vedlegg 153670Vis vedlegg 153671Vis vedlegg 153664
Gratulerer med fantastisk klokke :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.

Rett og slett nydelig!! :)
 
Takk.
Jeg er enig med deg.
Men finere IRL da den ikke er like blodrød og shiny som den ser ut i lyset på dette bildet. Det er en tanke rosa i den, nesten vannmelonfarge.
Den er fra Hodinkee.

Får satse på å se den IRL en dag.
Skal til å få bestilt opp par nye remmer til min FPJ Tourbillon. Men usikker på farge. Tror jeg skal prøve meg over på noe mer blankt, og mer trøkk i fargen. Rødt har jeg alltid likt.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Sjette spesialmodell i 25-årsfeiringen av Lange 1 er lansert!


Dessverre ikke jubileumsmodellen, men vanlig platinum moonphase er ikke så ille den heller.... bare så synd den ble igjen i Lange boutiquen :confused:

76E02960-6E1B-4FC1-815E-B682E5CB7325.jpeg
 
Jeg vurdere en ALS som neste kjøp. Prøver å fine ut prisnivå (hva de faktisk blir solgt for!) noe som ikke er sååå enkelt. Tim fra WB mener rabatten ligger på 20-30% ny fra forhandler og brukt da raskt blir over 50% alt etter modell. Siste auksjon her på så å si ny Lange 1 støtter vel den antakelse langt på vei?! Noen her som har noen faktisk info som omsetningspris på brukte ALS? Altså Ikke synsing om hva du synes de burde koste og/eller hvor bra de er sammenliknet med Patek etc..
 
  • Liker
Reaksjoner: 123uno
Vanskelig å svare bastant på.. En del modeller er nok mer tungsolgte enn andre (som hos alle leverandører) og her kan man vel også kanskje forhandle best pris. Andre modeller er langt mer ettertraktet med tilhørende pris.