4K UHD

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Innlegg
4.688
Sted
Ingensted
Har nå fått en OPPO UHD-203 koblet til mitt B&O Eclipse 55’’ UHD-TV.

Må bare få informere om at dette er helt vanvittig WOW!
Også 4K UHD levert fra Netflix, er vanvittig imponerende.

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan underholdning i hjemmet, nå kan bli noe særlig bedre enn dette.

Andre som har latt seg imponere av 4K?
 
Må være OLED ;)

Kjøpte Samsung 65 tommer oled (selvsagt 4K) for noen uker siden og det er «bra» :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Meget. Jeg kjøpte meg nylig en 55’ OLED 4K fra LG. Som natt og dag fra tidligere TV opplevelser. Verdt hver eneste krone.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Hvilken kilde bruker du for å få 4K?
Usikker på hvor mye 4K jeg får inn, men det er vel i hvert fall Netflix? Kjøres ellers gjennom T-We på fiber fra CD, om det betyr noe. 250/250 linje (har visst ikke så voldsom peiling :oops::p)
 
Finnes der egentlig underholdningsverdi i tv lenger ? Trenger en 4k og qled for å sjå en gjeng hjerdaue ungdommer lire av seg fjas rundt et basseng? for å sjå sportsball? eller 1,5t med produktplassering og special effects ?

Vurderte seriøst å bytte ut plasmatvn , men eg er ikkje sikker på om bedre bilde gjer til at den blir meir brukt . kan jo heller kjøpe en seiko tuna :)
 
  • Liker
Reaksjoner: DJM og TomB
Finnes der egentlig underholdningsverdi i tv lenger ? Trenger en 4k og qled for å sjå en gjeng hjerdaue ungdommer lire av seg fjas rundt et basseng? for å sjå sportsball? eller 1,5t med produktplassering og special effects ?

Vurderte seriøst å bytte ut plasmatvn , men eg er ikkje sikker på om bedre bilde gjer til at den blir meir brukt . kan jo heller kjøpe en seiko tuna :)
Nei, det du nevner her er jo heller ikke tilgjengelig i 4K;)
Filmer, doku og natur er 4K materiale. :)