116710 "Matman"

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.219
Sted
Arendal
Dette har jeg tenkt på i mange år. Men nå når den gikk ut av sortimentet, begynte det å haste og jeg la ut en WTB. Kjøpt etter to dager og rett til børsting :)

Beholdt sidene av kasse polert, men lenke (inkludert sidene) og bezel ble børstet.

Ikke for alle, men jeg er fornøyd :D

7.jpg
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
 
Ser ut til å være pent arbeid :) Fikk du gjort dette hos AD? Nå ligner den i grunnen enda mer på en Sub. Hørte at grunnen til at denne gikk ut av produksjon var blant annet at Rolex ønsker et klarere skille mellom Sub og GMT? Uansett, tøft av deg å lage en custom- GMT :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
TS anno 2041 vil sikkert by på en post hvor ditt arbeid legges for hat, jeg syntes det så veldig bra ut :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Lekkert @Rød :)

Det er vel en viss trøst for enkelte at det er like enkelt å «blanke» opp lenke etc. som det er å børste ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Ser ut til å være pent arbeid :) Fikk du gjort dette hos AD? Nå ligner den i grunnen enda mer på en Sub. Hørte at grunnen til at denne gikk ut av produksjon var blant annet at Rolex ønsker et klarere skille mellom Sub og GMT? Uansett, tøft av deg å lage en custom- GMT :cool:
Takk. Brukte Urmaker Gulbrandsen - han har bra peiling på Rolex.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg