10-års GMT

Medlem
27. nov. 2011
Innlegg
157
I år blir det eit tiår siden eg logget på her på tidssonen for første gang, noko som har gitt meg ein hobby som eg setter stor pris på.
Mange klokker er kjøpt, og mange klokker er solgt. Dei aller fleste fra og til hyggelige mennesker her på sonen, uten ein einaste dårlig opplevelse.
Heilt fra starten av, så har eg alltid likt unboxinger av nye klokker spesielt godt. Føler det dessverre ikkje er like mykje av det nå, som "før i tiden". Husker spesielt fra tidligere, at brukere pleide å markere milepæler som x-antall år og runde tall på antall innlegg med spesielt fine klokker. Derfor føler eg at det også er på sin plass for meg, å markere mitt jubileum her på sonen med ein spesiell unboxing.

Før eg går videre til bilder, så vil eg takke @Jon Henrik for ei glimrende nettside og eit kanon forum. Vil og takke alle brukere som er med å bidrar med sine bilder og poster. Ingen nevnt, ingen glemt er eit fint ordtak. Men vil likevel trekke frem @Edzilla som ein bruker som har gitt meg ekstra mange timer med underholdende lesing.

Ser fram til eit nytt tiår her på sonen:)

IMG_1660.jpeg


IMG_1663.jpeg


IMG_1664.jpeg


IMG_1666.jpeg


IMG_1668.jpeg



IMG_1669.jpeg


IMG_1675.jpeg
 
Redigert:
Gratulerer med flott klokke og jubile!
Takker for hyggelig ord!