Vurderte å kjøpe på Askeland i Stavanger i dag, de har inne 1stk igjen på lager. Klarte derimot ikke å forsvare å kjøpe den til fullpris, da den nye oppgraderte bb58 i sort nå skal selges til bare 5k mer. Ble i stede en brukt på Finn, 20 lapper rimeligere.. Så får vi se om den får et comeback...