WTT - WTS / bytte eller kanskje salg 
Seiko 39mm Presage Sharp Edge SPB165-SARX075 J1 Automatic 6R35
En utrolig pen klokke jeg nylig fikk i byttehandel dette. Klokken er veldig pen på alle måter men ikke helt hva jeg vil ha som en bruksklokke.
Nyprisen er i dag rundt 13.000 .. ser for meg et bytte i samme verdi ny. Ved salg tja … send meg en PM så tar vi det der
En pen og i varetatt klokke dette. Modellen er skamrost med tanke på kvalitet og finish. Av mange rangert tett oppunder Grand Seiko.
Klokken er brukt så det kan finnes hairlines og noe bruksmerker men veldig pen mine øyne. Kasse og lenke har Seiko Diashield i stålet , noe som gjør det sterkere.
Modellen har også en lenke i høy kvalitet god tyngde og milled clasp med avrundet imot håndledd .
Seiko
Made in Japan modell
Presage Sharp Edge
Prospex modell
39 mm
Safirglass
Safirglass AR coated
Pen hexagon mønstret skive
Delikate visere
Seiko 6R35 Automatic
70 timers gangreserve
24 juvelers urverk
Diashield kasse og lenke
Signert krone
Innsyn baklokk Safirglass
100 meter vanntett
Å meget pen grønn lume
Indexer i polert samt lume dots i ytterkant
Kjøpt norsk AD . Juli 2022
Komplett box med manual - kort og alle lenkeledd , samt San Martin cauchuck rubber blå og brun Hirsch reim.
Høyt på liste bytte er Seiko Alpinist SPB117 - Longines Hydroconquest 39mm - Certina DS Action ..
PM ved spørsmål

Seiko 39mm Presage Sharp Edge SPB165-SARX075 J1 Automatic 6R35

En utrolig pen klokke jeg nylig fikk i byttehandel dette. Klokken er veldig pen på alle måter men ikke helt hva jeg vil ha som en bruksklokke.
Nyprisen er i dag rundt 13.000 .. ser for meg et bytte i samme verdi ny. Ved salg tja … send meg en PM så tar vi det der

En pen og i varetatt klokke dette. Modellen er skamrost med tanke på kvalitet og finish. Av mange rangert tett oppunder Grand Seiko.
Klokken er brukt så det kan finnes hairlines og noe bruksmerker men veldig pen mine øyne. Kasse og lenke har Seiko Diashield i stålet , noe som gjør det sterkere.
Modellen har også en lenke i høy kvalitet god tyngde og milled clasp med avrundet imot håndledd .
Seiko
Made in Japan modell

Presage Sharp Edge
Prospex modell
39 mm
Safirglass
Safirglass AR coated
Pen hexagon mønstret skive
Delikate visere
Seiko 6R35 Automatic
70 timers gangreserve
24 juvelers urverk
Diashield kasse og lenke

Signert krone
Innsyn baklokk Safirglass
100 meter vanntett
Å meget pen grønn lume
Indexer i polert samt lume dots i ytterkant
Kjøpt norsk AD . Juli 2022
Komplett box med manual - kort og alle lenkeledd , samt San Martin cauchuck rubber blå og brun Hirsch reim.
Høyt på liste bytte er Seiko Alpinist SPB117 - Longines Hydroconquest 39mm - Certina DS Action ..
PM ved spørsmål

Vedlegg
-
IMG_9764.jpeg155,3 KB · Visninger: 0
-
IMG_9741.jpeg146,7 KB · Visninger: 0
-
IMG_9744.jpeg119,6 KB · Visninger: 0
-
IMG_9745.jpeg116,4 KB · Visninger: 0
-
IMG_9748.jpeg127,6 KB · Visninger: 0