Dagens dårligste kjøp

Screenshot?

Tror du han faktisk tror den er ekte eller bare vil han ikke innrømme det. Et googlesøk er jo alt som skal til for å finne ut av det mener jeg. Liten vits i å argumentere da.
Joda, kan sikkert det, men så var det dette med GDPR og krenking da... Vi tar det på pm isteden. Han sendte meg også bilde av googlesøk med replica i overskriften under det ene bildet, så jeg hadde lagt to og to sammen i alle fall
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Joda, kan sikkert det, men så var det dette med GDPR og krenking da... Vi tar det på pm isteden. Han sendte meg også bilde av googlesøk med replica i overskriften under det ene bildet, så jeg hadde lagt to og to sammen i alle fall
Er ikke så opptatt av hvem det er egentlig, mest interessert i hvordan han argumenterer for at den er ekte ;)
 
Redigert:
Er ikke så opptatt av hvem det er egentlig, mest interessert i hvordan han argumenterer for at den er ekte ;)
Er vel ikke mye til dialog, bare fornektelse. Kan dele et lite krenkelsesfritt og anonymt utdrag

Dialog.png
 
Er det egentlig noen som kjenner noen som faktisk har lagt igjen pengene sine hos den klovnen? Sånn helt seriøst. Hele opplegget hans bærer jo preg av å være så venstrehåndsarbeid, klipp og lim fra Google translate samt så mange faktafeil at det er helt latterlig. Han er jo selve fasiten på hvor latterlig en annonse kan bli seende ut uten å ha en intensjon om å gjøre den morsom.
Jeg hadde ikke kjøpt ett frimerke av denne figuren med 3 i promille engang.

Har solgt til han en gang. Riktignok så oppgav han ikke annet enn sitt eget navn, så koblet det ikke før jeg kjente igjen navnet seinere. Hadde i hvert fall ingen problemer med han som kjøper.
 

Han er en fjott selvfølgelig, men mulig den selges i kommisjon og en enda større fjott krever komisk salgspris. Leser man annonsen mange nok ganger blir man riktignok kanskje overbevist om at en klokke med GRØNN skive bør kjøpes for 820.000,-

75C5425F-2C59-484E-86B9-D3F049554BD9.jpeg
 

Han er en fjott selvfølgelig, men mulig den selges i kommisjon og en enda større fjott krever komisk salgspris. Leser man annonsen mange nok ganger blir man riktignok kanskje overbevist om at en klokke med GRØNN skive bør kjøpes for 820.000,-

Vis vedlegg 305985
Dette er jo en av de mest ryddige annonsene fra den kanten ;) bortsett fra prisen da, den er jo som vanlig på Disney-nivå.
 
Selger "Vet ikke hva dette er", men han vet nok veldig godt hva det ikke er:cautious:
Screenshot_20220926-002704_Samsung Internet.jpg
 
Jeg vil vel si at bare 3 eiere kompenserer for feil lenke??

;)


For en som ikke akkurat følger Rolex-markedet på Finn, men som søkte opp nå for å se annonsen du viste til: Fytti rakkern så mange Hulk som ligger ute?? Er det "vanlig", eller skal alle selge nå??
Har helt klart en markant økning. Folk prøver å forlate det synkende skipet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Jeg vil vel si at bare 3 eiere kompenserer for feil lenke??

;)


For en som ikke akkurat følger Rolex-markedet på Finn, men som søkte opp nå for å se annonsen du viste til: Fytti rakkern så mange Hulk som ligger ute?? Er det "vanlig", eller skal alle selge nå??
Mulig det kompenserer noe, men ikke nok :ROFLMAO: Ikke vanlig med så mange Hulk ute nei, men tror den faktisk selges med tap til denne prisen og. Brukte var jo oppe og luktet på nesten 400 en periode før sommeren, i Alla fall forlangte de det på finn.

Det der er jo en Daytona som er avbildet.
Visst søren tror jeg ikke du har rett på det :) Syns Hulken på bildet ser ut som en pcl-lenke, mulig det bare er synsbedrag. Bildet er nå i alle fall slettet, så Big Brother har sett oss
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Mulig det kompenserer noe, men ikke nok :ROFLMAO: Ikke vanlig med så mange Hulk ute nei, men tror den faktisk selges med tap til denne prisen og. Brukte var jo oppe og luktet på nesten 400 en periode før sommeren, i Alla fall forlangte de det på finn.


Visst søren tror jeg ikke du har rett på det :) Syns Hulken på bildet ser ut som en pcl-lenke, mulig det bare er synsbedrag. Bildet er nå i alle fall slettet, så Big Brother har sett oss
Jeg sendte henne melding og spurte om Daytonaen på bilde 5 fulgte med på kjøpet ;) den var allerede solgt så det var bare hulk. Er nok derfor bildet er slettet ;)
 
  • Haha
Reaksjoner: Qwestern