Dagens IWC

0419ADA6-1BC5-4EB0-8B3A-497C2ED63B20.jpeg
 
Bladde litt i katalogen til IWC/Otteren og du verden så mye fint IWC har :)
Har gått litt under min radar de siste åra.
Denne var bare nydelig. IWC Portugieser Yacht Club Chrono edi. Orlebar Brown. Pris 140K
Er innafor mtp pris/komplikasjon/urverk osv.......
Ser Otteren lokker med deilig saltvannsbading med denne i annonsen. Er vel ok og bade med 'kun' 60m wr @JørgenO

1669105933659.png
1669105970960.png
 
Bladde litt i katalogen til IWC/Otteren og du verden så mye fint IWC har :)
Har gått litt under min radar de siste åra.
Denne var bare nydelig. IWC Portugieser Yacht Club Chrono edi. Orlebar Brown. Pris 140K
Er innafor mtp pris/komplikasjon/urverk osv.......
Ser Otteren lokker med deilig saltvannsbading med denne i annonsen. Er vel ok og bade med 'kun' 60m wr @JørgenO

Vis vedlegg 312581Vis vedlegg 312582
Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.
 

Vedlegg

  • Vanntetthet.jpg
    Vanntetthet.jpg
    112 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Suften
Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.
Rettelse, siden 2010:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Suften og Oddemann
Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.
Så det betyr at jeg kan dusje, være med kidsa i bassenget, vindsurfe og ta en svømmetur om sommeren med min Mark XVIII (6bar)?