Det kan se ut som om hypen nå er over

Eg føler ikkje at eg er særlig eksponert for dissa svingningene . Einaste er at eg har love meg sjølv at noke skal ut før noke kjem inn.. og markedet er skikkelig treigt om dagen så det blir nok litt klokkepause framover .. og det er helt greit det også.
 
Dagbladet har tapt seg greit. Clickbaitoverskriftene henger ikke på greip med innholdet

-Det er dog i rettferdighetens navn ikke bare Dagbladet som har tapt seg, tilogmed Klassekampen (!) har tilpasset seg hva publikum tilsynelatende vil ha, heller enn som i gamle dager - å fortelle dem hva de vil ha...

Akk. Vi får vel de mediene vi fortjener, også.
 
Bare å unngå å gå inn på siden så løser det seg selv med tiden. Ingen besøkende, ingen oppblåste overskrifter, ingen nettside
Det krever jo enorm viljestyrke! Med artikler som «Du vil ikke tro hva som skjedde her» med bilde av halvnaken bikiniinfluencer eller «WHO: Enden er nær» med bilde av coronaviruset vi har blitt så vandt med å se. For å ikke snakke om «Slik oppnår du unison sprutorgasme under sekskant-akten på under 2 minutter»! De er som regel bak betalingsmur så det løser seg greit…
:ROFLMAO:
 
Det krever jo enorm viljestyrke! Med artikler som «Du vil ikke tro hva som skjedde her» med bilde av halvnaken bikiniinfluencer eller «WHO: Enden er nær» med bilde av coronaviruset vi har blitt så vandt med å se. For å ikke snakke om «Slik oppnår du unison sprutorgasme under sekskant-akten på under 2 minutter»! De er som regel bak betalingsmur så det løser seg greit…
:ROFLMAO:
Skjermbilde 2022-08-02 kl. 10.51.23.png


Toppen for 2 min siden. Heia heia
 
Lite er mer irriterende enn overskrifter som "Klokker lavest priset siden oktober 2021!", "Bensinen har ikke vært dyrere siden i mai", "Bitcoin setter rekorder - høyeste pris siden i går!".
 
  • Liker
Reaksjoner: pald

Brace yourself for the antihype invistors :mrgreen:
 
Kjenner på en merkelig måte at jeg blir litt lettet over at bruktprisene er på vei ned fra galskapen, dette til tross for at jeg selv har modeller som får seg et saftig skudd for bauen. Når en sub eller batman dobler seg i pris og koster snart mer enn familiebilen, syntes jeg ikke det var noe stas å bruke de klokkene lenger. ble jo nesten livredd for en ripe eller ding. Men med priser på vei mot normalen, begynner jeg å kjenne på selve klokkegleden igjen, kikker etter nye reimer etc og koser meg……:)(selv om jeg selvfølgelig skulle ha solgt unna om det var pengene som gav meg gleden)
 
Redigert:

Brace yourself for the antihype invistors :mrgreen:

it’s all good!
BTC er på vei opp! Nå skal det lastes!!
A157C549-27CA-479D-B175-6B759B9BA085.jpeg
 
Nå er det offisielt! Når Dagbladet skriver dette, ja da er det ingen vei tilbake. Selg folkens! Fort som faen!!!

Det er vel best å selge når VG og Dagbladet kaster seg på hypen. Når de samme avisene skriver om nedgang er vel folk godt i gang med å minimere tap.

Ser i såfall ut som eiere av Explorer ref 114270 har fått vann på salgsmøllen den siste uken.
 
Det er vel best å selge når VG og Dagbladet kaster seg på hypen. Når de samme avisene skriver om nedgang er vel folk godt i gang med å minimere tap.

Ser i såfall ut som eiere av Explorer ref 114270 har fått vann på salgsmøllen den siste uken.

90k ønsket for en 114270 her på ts-markedet! Jøsses. Det er optimistisk.

Ser ut som disse går litt tregere enn før ja.
 
  • Wow
Reaksjoner: Fredrik4628