Gullkorn fra Finn.no

Kan byttes mot Stål Rolex + penger min vei.

E7CDF0A7-3695-4E9C-AA66-589D75E7598A.jpeg
 

hva er feil her?

mulig det er kjempeåpenlyst og jeg er blind :D
 
hva er feil her?

mulig det er kjempeåpenlyst og jeg er blind :D
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.

Finner ingen prisinfo om GP i Norge, bare at det kun er Thune i Stortingsgaten som fører det.

Den koster hvertfall 15.800$ retail i USA, som er 139.500 NOK.

GP er et kult merke det, men å forvente at den holder verdien sin SÅ godt er litt optimistisk? :)
 
  • Liker
Reaksjoner: s0ndr3
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.

Finner ingen prisinfo om GP i Norge, bare at det kun er Thune i Stortingsgaten som fører det.

Den koster hvertfall 15.800$ retail i USA, som er 139.500 NOK.

GP er et kult merke det, men å forvente at den holder verdien sin SÅ godt er litt optimistisk? :)

Da henger jeg med, han har tydeligvis fått input på det siden han har fjernet prisen.
-han sier han har bud på 120-125... :unsure:

Om noen har en til en fornuftig pris så kjøper jeg den gjerne
 
Redigert:
Da henger jeg med, han har tydeligvis fått input på det siden han har fjernet prisen.
-han sier han har bud på 120-125... :unsure:

Om noen har en til en fornuftig pris så kjøper jeg den gjerne

Ja retail er 140 800 meeener jeg det stod på taggen sist jeg testet en. Virker litt rart å bud på 120-125 når du kan importere en helt ny til 130 via. C24 med moms - uten pruting.
 


Samme klokke? Noen som vet? Den fra Bjerke Pre-Owned ble ihvertfall solgt enten forrige eller denne uken.
 


Samme klokke? Noen som vet? Den fra Bjerke Pre-Owned ble ihvertfall solgt enten forrige eller denne uken.
Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.
 
Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.

Nå er ikke jeg ekspert på Rolex av denne årgangen, men fremstår ikke kassen som ihjelpolert? Eller var disse blankpolerte opprinnelig?
EDIT: Glem det, med litt googling så ser jeg jo at mange ref. har blankpolerte kasser.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Vis vedlegg 275907
Rett ut på Finn med et lite påslag..

Dette er rett og slett tragisk fra ende til annen.
Må helt ærlig si at dette går ut over klokkeinteressen...... Fokuset er på helt feil plass. Ødeleggende.
 
Ikke finn og ikke humoristisk, men disse artige klokkene selges på Blomqvist. Jeg gir meg nå, men det er en ganske så stilig rund klokke i lotten.


Skjermbilde 2022-01-07 kl. 19.28.13.png
 
Dette er rett og slett tragisk fra ende til annen.
Må helt ærlig si at dette går ut over klokkeinteressen...... Fokuset er på helt feil plass. Ødeleggende.
@havarduf Frister å finne ut hvem vedkommende er og sende mail til Bjerke

Edit: fant navnet på selgeren etter å ha send vedkommende melding. Epost er sendt til Bjerke (adresse i horten på selger) med oppfordring om å svarteliste slike for ikke å ødelegge interressen for oss andre.
 
Redigert: