Jubilee på 126711chnr

Bumper litt i denne:
noen som har fått testet denne på jubilee, evt vet referansenummer på jubilee-lenke som vil passe rett på?
 
Da var den på plass! Veldig fornøyd:cool:

Fasit; 63601 lenken passer rett på. De originale barettene (2mm) passet også helt fint.
83A02C12-EC69-4F1C-B5FD-049A009ADEB7.jpeg

88F09157-13EB-4B8B-96FD-11F701818B7D.jpeg
 
Redigert:
Blir griselekkert, kjøpte du ny lenke fra AD ? Pris ?
Takker!
Ble ny fra AD, ja. Kontaktet tre AD. En ville ikke selge denne løst, med mindre jeg kunne vise til eierskap på en Datejust TT som den ble levert med originalt. Men to av tre kunne/ville bestille den.
Legger selvfølgelig ikke ut noen navn her, men det er altså sannsynligvis bare å kontakte flere, dersom første forsøk ikke gir napp. Regner med at det er litt samme greia som med Jubilee til batman, mange har fått kjøpe den løst hos AD også.

Men prisen er 50k, så det ble selvfølgelig allikevel gjort noen vurderinger;) Men den forandret klokken totalt, og gjør at den passer mye bedre til mitt bruk.
Så nå har jeg jo også muligheten til å bytte mellom denne og Oyster.
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik og icejeep
Takker!
Ble ny fra AD, ja. Kontaktet tre AD. En ville ikke selge denne løst, med mindre jeg kunne vise til eierskap på en Datejust TT som den ble levert med originalt. Men to av tre kunne/ville bestille den.
Legger selvfølgelig ikke ut noen navn her, men det er altså sannsynligvis bare å kontakte flere, dersom første forsøk ikke gir napp. Regner med at det er litt samme greia som med Jubilee til batman, mange har fått kjøpe den løst hos AD også.

Men prisen er 50k, så det ble selvfølgelig allikevel gjort noen vurderinger;) Men den forandret klokken totalt, og gjør at den passer mye bedre til mitt bruk.
Så nå har jeg jo også muligheten til å bytte mellom denne og Oyster.

Takk for info. Ble veldig lekkert
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni
Det så veldig bra ut! Ta gjerne noen flere bilder i ulike vinkler.

Hvordan er feelingen, blir ikke for slarkete/pinglete sammenlignet med oyster?
 
Det så veldig bra ut! Ta gjerne noen flere bilder i ulike vinkler.

Hvordan er feelingen, blir ikke for slarkete/pinglete sammenlignet med oyster?
Takker!
Kan legge ut noen flere bilder etter hvert.

Feelingen er super. Jeg liker jubilee veldig godt, og har hatt det tidligere på datejust bl.a. Synes den "puster" mye bedre, fordi den er såpass åpen sammenlignet med Oyster. Eventuelle riper og hairlines synes heller ikke like godt på jubilee. Jeg har ikke hatt med skjult lås før, men det er prikken over i'et, synes jeg.

For meg er jubilee en perfekt match med denne klokken.
Når det er sagt, ville jeg selvfølgelig aldri hatt jubilee på en deepsea f.eks... Så jeg skjønner hva du mener.
 
  • Liker
Reaksjoner: svimtapp
Rubber B og Everest sitter som bare det :)

Syntes at den fungerer til det meste den altså! Tar man av lenken og slenger på skinn eller gummi blir den mer sportslig. Den har vært med to turer i Nordsjøen på gummi (lettere å få over overlevelsesdrakten) :ROFLMAO:
Vis vedlegg 227522
Vis vedlegg 227523
Vurderte du aldri å bestille Oysterflex?
Vil ha gummi selv til min, men Litt usikker på everest eller om man likså godt skal bestille nevnte oysterflex.