Unboxing av en grail

politrew

Støttemedlem
Medlem
22. mars 2013
Innlegg
556
Sted
Norge
Da fikk jeg en etterlengtet telefon fra Bjerke i Nedre Slottsgate! Har ventet på denne klokken en stund så gledet meg som en liten unge til å stikke innom butikken og hente den.

Daytona... Har ønsket meg en 116508 helt siden den ble lansert for ca. 5 år siden.
Da John Mayer skapte en hype rundt den i 2019, var jeg sikkert på at jeg aldri kom til å få kjøpt ny fra butikk. Bjerke ville det heldigvis annerledes!

Og takk og pris for at den ikke ble discontinued under årets Watches and Wonders... Lå seriøst søvnløs og fryktet at den skulle forsvinne ut av sortimentet nå rett før jeg skulle få kjøpe den.
Gleden var stor da den fremdeles var å finne på Rolex sin nettside etter at nyhetene var lansert. Puhh...

Dagen var kommet og jeg fikk endelig se og prøve nyervelvesen i butikken.
Fantastisk, rett og slett!
Skiva ser så forskjellig ut alt etter hvilket lys den er i. Fra mørk grønn til nesten sort farge i mørke miljø, til grønn/lys grønn i solskinn. Lyset reflekteres på en helt spesiell måte.

Ja, nå er klokka endelig i hus og den skal brukes en god del fremover. Sommerklokka 2021. Dette blir ikke en safequeen som skal ligge i en bankboks og samle støv.

Takk til Bjerke for strålende service.
 
20210716_135355.jpg
 
Fantastisk fin kombo med grønn skive og gult gull. Gratulerer!

Svært lysten på en slik selv men det får bli med drømmene.
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew