Klokkespotting

Spotta denne på min egen arm… kun for anledning bilde av kollegas klokke:) Fantastisk finish!
03D4500D-BC65-4E8A-9FAE-61A1E37D1408.jpeg
 
Crowdfund for en god sak? Arver kanskje pappas klokke om noen år (forhåpentligvis mange år).
 
Man kan alltids mene hva man vil om monarkiet, men basert på det man ser av kronprinsen i det offentlige er vel "dust" noe av det siste jeg ville kalt han.
Enig i det, tror krompen er en fin, og antagelig relativt smart fyr. Jeg har tidligere sagt at en ok måte å avslutte dette tullet med monarkiet på hadde vært å gå over til parlamentarisk republikk à la Island eller Finland, og la Haakon få første presidentperiode som plaster på såret for tapt kongekrone. Slottet kunne egnet seg godt som presidentbolig og/eller museum, og Haakon hadde selvsagt vært fri til å stille til valg for en periode til etter at gratis-perioden var over (max 2 eller 3 perioder må nok nedfelles i grunnloven for sikkerhets skyld). Hans barn kunne tatt utdanning og blitt noe produktivt eller bare levd ut sine liv som tomhjernede influencere, etter eget valg.
 
Vet det er sterke meninger om spotting på tv, men har enda ikke fått meg til å dra opp telefonkamera de gangene jeg har sett noe spennende ute blant folk.

Såpass fornøyd med å spotte det jeg mente var en Breitling Chronomat 36 på Ina Wroldsen, i det jeg kastet et raskt blikk bort på tv’en, at jeg likevel poster her.

(bilde fra hennes IG konto)

378E8FEA-70E3-4E40-89C3-0E0437158E33.jpeg
3C4A24D0-B5AA-4EA9-BDD5-C87BD00A0AFB.jpeg


Ikke spesielt fan (kanskje for hardt innprentet jantelov som taler imot), MEN veldig kult valg av klokke synes jeg.