Urmaker Bjerke

Spørsmål ang. bestilling Bjerke. De sa de skulle legge en klokke i bestilling til meg i slutten av oktober. Estimert leveringstid på 6-8mnd. Jeg har betalt depositum. Er det stort sett slik at de klarer å levere til oppgitt tid? Hva skjer hvis klokken blir discontinued før jeg får telefonen? (kan feks. klokken være produsert og jeg får den allikevel?)
Når klokker blir discontinued skjer dette omtrent over natten og de nye kommer umiddelbart. Jeg tror ikke de tømmer lageret på gamle modeller ( i den grad det finnes hvis det gjelder Rolex.) Min erfaring er at du automatisk blir satt opp på den nye modellen uten forlenget ventetid.
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
1E6D9229-BDFF-411E-8321-3200B3FD187B.png
 
Angrer på at jeg ikke bare kjøpte alt av Rolex modeller jeg egentlig kunne tenkt meg når jeg hadde muligheten i 2013.
Merker at det er for sent nå slik som tilgang og pris er blitt.
 
  • Liker
Reaksjoner: iMars
Ekstremt fornøyd med gårsdagens nyanskaffelse fra Urm. Bjerke! Upåklagelig service og oppfølging fra Snorre og Jan Gunnar ☺️ Levering før estimert tid slik at det kan bli årets sommerklokke
1DE83AC3-3FED-4D53-B18B-B7A8950E0A84.jpeg

Kan ikke annet enn å anbefale Bjerke på det sterkeste! Man får et realistisk tidsestimat for levering og profesjonell oppfølging underveis..

Enkelt å forholde seg til istedenfor andre steder hvor ting fort oppleves som ullent og uavklart.
 
Føler at det er på sin plass med å dele gode opplevelser med Urmaker Bjerke. Jeg har henvendt meg tidligere i denne måneden for å forhøre om tilgang på klokker, mulighet å komme på venteliste etc etter denne måneds W&W slipp. De svarer med en gang (henvendte meg samtidig til en annen kjent Rolex forhandler, har ennå ikke fått svar derfra). I dag dreide min henvendelse om kjøp av den nye Tudor Black Bay Fifty-eight 925. Nok en gang svar med en gang og jeg er nå den lykkelige eier av en plass i den køen:mrgreen: