Lego

Fikk den til Jul, så tatt meg god tid. Artig byggeprosess den her, kan absolutt anbefales. Spørsmålet er bare hvor jeg går for neste bygg..? :rolleyes:

74DCCCDB-5B7A-4F32-8880-7CB37EFF129F.jpeg
 
Fikk den til Jul, så tatt meg god tid. Artig byggeprosess den her, kan absolutt anbefales. Spørsmålet er bare hvor jeg går for neste bygg..? :rolleyes:
Her var det motsatt; junior på 9 år fikk denne til jul og fullførte den, til min store begeistring, helt på egenhånd, i løpet januar. Dette skulle han gjøre selv, og jeg fikk ikke lov til å hjelpe ham (selv om jeg hadde veldig lyst!).
chiron.jpg
 

Nytt NASA-sett!

Fantastisk!
Det finnes en litt mindre variant av romfergen også.
Cobi, som er en polsk produsent har en som er på tilbud nå.

Jeg har bygget noen Cobi-modeller og de er meget gode! Mange tror at Lego har patent på "lego". De hadde, men den er gått ut. Cobi sine klosser er derfor 100% kompatible med Lego sine. Modellene deres er mye vektlagt historiske modeller; fly biler, båter, tanks etc.

De kan anbefales!

8
 
Er det helt krise om det er ferdigbygd? Så vidt jeg vet finnes manualen på nettet så om du plukker alt fra hverandre kan du sette den sammen på nytt om du virkelig vil...
 
  • Liker
Reaksjoner: Makken
Har blitt litt bygging den siste uken. Først Ninjago til min sønn på snart 6, denne bygget vi sammen. Lego Friends ble bygget av jentene i huset.
Porschen har jeg bygget på kveldene etter at ungene er lagt. Ble fort et 6-7 timers bygg etter en liten feil som måtte rettes.
BFADA4D3-F487-40DE-B6C8-EAE3524F7A61.jpeg


Dette var artig tidsfordriv og det kommer nok flere.
B0EE7A67-7393-48A7-9A0E-A08019770CE0.jpeg


Denne falt i smak hos en Ninjagofrelst 5åring.
C71ED661-AA33-4AAC-9FF7-3BD102713A10.jpeg