Gullkorn fra Finn.no

Ideen i seg selv er ganske bra og dersom alle klokkesamlere i hele verden var medlem i samme register ville dette fungert godt, men er selv redd at informasjonssikkerheten ikke står fremst hos de tre.

-Yup - jeg liker ideen, men er bekymret for om den er implementert på en måte som holder vann - og som så ofte ellers er det kundene som bærer den reelle risikoen ved et datainnbrudd.

(pluss, såklart, at en database over lett omsettelige, meget verdifulle og lite plasskrevende verdigjenstander oppbevart i private hjem nok er et meget attraktivt mål...)
 
Elsker det at alle klokkene til selger er unike på en eller annen måte.
Pluss at:Urene er registrert i Klokkeregisteret ;)
Jeg kontaktet selger for å få klarhet i hva rebuilt betyr. Hadde håpet på at det var et gammelt ur som hadde blitt satt i stand, men det er det altså ikke. Den er satt sammen av nye og gamle, ubrukte, orginale deler. Unik, ikke i form av å være nybygg, men visstnok pga. urskiven som er luminova og umulig å oppdrive..
Jeg har vært på jakt etter en blå tudor sub av denne typen lenge, og kunne fint tatt til takke med et nybygg, hadde det ikke vært for den tåpelig høye prisen selger forlanger.
 
Jeg kontaktet selger for å få klarhet i hva rebuilt betyr. Hadde håpet på at det var et gammelt ur som hadde blitt satt i stand, men det er det altså ikke. Den er satt sammen av nye og gamle, ubrukte, orginale deler. Unik, ikke i form av å være nybygg, men visstnok pga. urskiven som er luminova og umulig å oppdrive..
Jeg har vært på jakt etter en blå tudor sub av denne typen lenge, og kunne fint tatt til takke med et nybygg, hadde det ikke vært for den tåpelig høye prisen selger forlanger.

Med andre ord som en Omega Seamaster 300 (Ref. 165.024) WatchCo.
 
Ikke et ur, men fra FINN og sjelden har vel et nølende spørsmålstegn vært mer dekkende i en annonse.
Screen Shot 2021-01-25 at 20.10.31.png
 
Autentisk ! Gucciklokke: Link til Finn
Den som gir 14-15 lapper for noe sånt. :eek:
Selv de 8500 i annonsen er horribelt i mine øyne.
Kvaliteten på Gucci er visst ikke så ille, men man betaler nok mest for merket.
For den prisen får man et par-tre-fire-fem Seiko, Citizen eller Orient.
Nuvel, siste idioten er ennå ikke født...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: hen

 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og pistasjkis


Genial idé da. Legge ut samme klokka dobbelt, den ene med høyere pris slik at den andre fremstår som et kupp! Notert.. :giggle:
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen

Steinhart har ikke mye gående for seg; men de kan muligens påberope seg verdens største garantikort :ROFLMAO: ( se litt ut i bildene )

I tillegg er selger visstnok GG her inne. Snurrig at denne perlen ikke ligger ut på K/S da...:rolleyes::mrgreen:
 

Steinhart har ikke mye gående for seg; men de kan muligens påberope seg verdens største garantikort :ROFLMAO: ( se litt ut i bildene )

I tillegg er selger visstnok GG her inne. Snurrig at denne perlen ikke ligger ut på K/S da...:rolleyes::mrgreen:
I alle fall en gladmelding at det kun er produsert 99 av denne.
 
For den som har en halv mill liggende og slenge... smått tvilsom annonse også.