Aksjetråden

Denne artikkelen byrde vært merket med advarsel. Gladsak om en fyr uten jobb som tar opp forbrukslån og plasserer alt i EN aksje? Det rene vanvidd.

Og NEI - formålet er ikke å starte en ny Musk-love/hatedebatt.....
 
Denne artikkelen byrde vært merket med advarsel. Gladsak om en fyr uten jobb som tar opp forbrukslån og plasserer alt i EN aksje? Det rene vanvidd.

Og NEI - formålet er ikke å starte en ny Musk-love/hatedebatt.....

Ikke minst med giring.
 
Ikke minst med giring.

Og at han skryter av at det er mye research bak kjøpet. Lurer på hvilke funn han har gjort som rasjonaliserer å kjøpe en aksje som nå ligger på 1500x P/E med en market cap som er dobbelt så stor som f.eks Walmart som sitter på en eiendomsportefølje til $200bn.
Ja jeg er bear og synes dette er en boble på nivå med Butcoin.
 
Mange som mener mye om denne personen.
Fakta er, han gjorde en god trade. Bra for han. Kult at noen lykkes og har baller til å gjennomføre det de tror på.

Kult at folk lykkes, men håper for hans del at han realiserer gevinsten og kjøper den leiligheten nå og ikke om tre år :rolleyes:
Men hvem vet, kanskje jeg er den dumme...(som har veddet et lite beløp på Tesla fall - da var det sagt, gjør gjerne narr av meg når Tesla står i $1 000:eek:)
 
Mange som mener mye om denne personen.
Fakta er, han gjorde en god trade. Bra for han. Kult at noen lykkes og har baller til å gjennomføre det de tror på.

Uten tvil, og alle gratulasjoner for det, det er mer resonnementene rundt forbrukslån, giring og øvrig tilnærming jeg stusser over. Det får vel løses med litt mer privatøkonomilære inn i skolen :)
 
5C4BB867-F511-4961-9185-20155CB13F94.jpeg
 
Voldsom påtrykk i sosiale media for tiden om at alle må inn i aksjemarkedet... Når t.o.m min mor begynner å snakke aksjesparing så er det kanskje på tide å selge eller ?
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Voldsom påtrykk i sosiale media for tiden om at alle må inn i aksjemarkedet... Når t.o.m min mor begynner å snakke aksjesparing så er det kanskje på tide å selge eller ?
Trolig en grei pekepinn :D selv vurderer jeg å investere mer i fysisk gull. Har ikke god nok peiling på aksjer til å tørre å forutsi hvordan markedet blir. Det må jo være rimelig oppblåst nå.