Bjerke Vintage & Pre-owned

Tror de bør forbedre nettsiden om en stund, når det ligger flere klokker der. Hadde vært fint å kunne filtrere bort de som allerede er solgt...
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Tror de bør forbedre nettsiden om en stund, når det ligger flere klokker der. Hadde vært fint å kunne filtrere bort de som allerede er solgt...
De solgte skulle ha lagt seg i en arkiv mappe med solgt priser slik at folk kan se virkelige solgtpriser og ikke finn-drømmepriser.

Da kan en også regne ut noenlunde hva man kan få for sin brukte klokke hos Bjerke om en trekker av prosentsatsen de tar for innbyttet
 
Jeg tok kontakt med butikken og ba om et tilbud på denne. Fikk til svar at de ikke fikk fornyet omegakontrakten for 2021.
Med de ‘sedvanlige’ 20% blir det jo ‘bare’ 300K :eek:
AA7B2E9F-34CA-466A-AB3F-F1231DDA5E68.jpeg
 
Redigert:
Har lite peil på vintage, men hvis en 5508 koster så mye med masse servicedeler og defekt urverk - hva koster da en mint hvor alt er "riktig?"

Som nevnt har jeg lite peiling på vintage men det høres jo helt hinsides ut :oops:
 
Har lite peil på vintage, men hvis en 5508 koster så mye med masse servicedeler og defekt urverk - hva koster da en mint hvor alt er "riktig?"

Som nevnt har jeg lite peiling på vintage men det høres jo helt hinsides ut :oops:
Må innrømme at jeg synes 310 er dyrt, gitt tilstand og behov for nytt urverk..
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Nå var det ikke mye som ikke var solgt der. Men både speedmaster Torino og Tag Heuer Jack Heuer limited ser fornuftige ut, og ikke ille priset.

Men hvorfor de ikke legger ut tilstandsrapporten var vanskelig å forstå.


LarsB
 
Lite knippe med nye klokker lagt ut for salg nå, blant annet en GMT 16750 som allerede er solgt. Usikker på hva den gikk for. Har vært innom nå og da, kunne vært nyttig med en slags teaser/kommer for salg i forkant av at nye klokker legges ut kjenner jeg...