Selges Årets Black Friday deal. Rolex Rolex

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.544
Sted
Kongeriket Norge
Vurderer å selge denne unike og svært sjeldne klokken. Lange ventelister hos autorisert forhandler om en er så heldig i det hele tatt å komme på listen. Klokken er som alle vet en utgått modell og den nye modellen på 41mm er ALT for stor. Dette er den eneste riktige størrelsen. Klokken er en fantastisk invistering som garantert kommer til å gi en himmelsk avkastning. Legg den i safen i ti år og ungene kan bytte klokken mot en sentrumsnær leilighet i Oslo, garantert!

Klokken har vært en safequeen siden kjøp og kun vært ute av boksen for å bedømme hvor godt plasten fortsatt sitter på klokken. Den er kun brukt en håndfull ganger og har kun de obligatoriske hairlinesene og lette riper/swirls. Liten ding på venstre lug/øre og noen dype sår på baklokk og på glasset. Ellers er den helt strøken og som ny. Klokken er selvsagt brukt i rotasjon med mange andre ur i samlingen og jeg roterer gjerne flere ganger per dag.

Klokken kommer helt komplett, men mangler sertifikat. Dette har blitt borte i årenes løp. Er en 2020 modell hentet ut av meg i utlandet. Ukjent MVA.

Alle bud under prisantydning er helt uaktuelt og jeg har nå satt en markedspris som er gjengs på chrono24. Jeg vet nemlig hva alle de utenlandske klokkene blir solgt for da jeg har ringt alle som har blitt solgt siste 3 månedene. Denne klokken må på ingen måte selges.

Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning. Jeg tar også et forbehold om at jeg kan trekke salget etter en bindende avtale dersom jeg får et høyere bud i perioden mellom avtaleinngåelse og overlevering. Kremmeren i meg ønsker dette da jeg ønsker å tyne mest mulig ut av kjøper.

Jeg ønsker kun ryddige forespørsler med navn og telefonnummer. Intet annet besvares. Useriøse henvendelser og skambud blir selvsagt ikke besvart. Penger på konto før overlevering. Ingen unntak. Jeg har hundrevis av frustrerte kjøpere fra tidligere handler som fortsatt lurer på hvorfor de betalte en slik blodpris, så her handler du trygt.

01.jpg


Veiledende pris hos AD: kr. 59.500,-. Min Black Friday deal: kr. 182.000,-
 
Beklager litt prematur bumping, men håper at admin godkjenner det da jeg har fått mange henvendelser og jeg rekker dessverre ikke å svare alle som vil bli rundlurt.

Lenken kommer med ekstra ledd, med andre ord komplett lenke. Dessverre finner jeg ikke ytterpappen/transportesken, da denne er blitt borte i flytteprosessen. Jeg skjønner at denne er ekstremt viktig for folk og desto viktigere enn sertifikatet, så jeg slår av kr. 250,- på prisen. De som ønsker å se klokken, må gi meg en uke, da den ligger lagret i skybertbankboksen min. Nå det kommer til bytteforslag, er det kun rene bytter mot Patek som gjelder. Kjennere vet osv...