Gullkorn fra Finn.no

Er det slik at disse folkene tror de er festlige, eller satser de på at det eksisterer folk som er like teite som de selv der ute og betaler disse syke prisene?

Vis vedlegg 221661
1605805972680.png

Høyner med denne. Samme dag som PS5 blir sluppet er det foreløpig lagt ut 42 stk nye konsoller på Finn (- de som er solgt). Prisen varierer fra 2 til 6 ganger utsalgspris. Hvis noen lurte på hva vi skal leve av etter oljen så er det dette.
 
Ser ut til at Robert Mood fikk solgt Omega PO for 40.000kr. I så fall fikk han vel cirka +15.000kr sammenlignet med tilsvarende klokker som ikke har vært i toppmøter med verdens toppledere. Tenker folket her inne at prisen ble som forventet?
B872267A-50A3-43E3-A2F5-35CF43C1C036.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: oggaman
Bare vent på overskriften og historien når den skal unbokses :mrgreen:

(Det er ikke meg, altså)
 
Innsalget med Robert Mood og urets historie er da vitterlig mer interessant enn Omegas husBond? Her er det jo et ur som har sett skarpe situasjoner, og ikke bare loffet rundt i Oslogryta og deskdivet. Om det var verdt 40’? Tydeligvis. Er det litt tynn suppe? Ja, men forstår at det appellerer.
Politikermøter osv høres ikke ut som skarpe situasjoner ;)
Men den har jo en historikk som skiller seg litt ut. Men ikke noe jeg hadde giddet å betale for.
 
Nå vet man jo ikke om den ble solgt for 40’ heller da...
Mitt inntrykk er at den lå til salgs uten prisantydning og at den deretter ble merket med «solgt» og «40.000kr» samtidig. Da er det merkelig hvis han fører opp en annen pris enn det den ble solgt for.

Kanskje klokken faktisk ikke ble solgt, men at trykket fra TS rett og slett ble for stort; at han bare bestemte seg for å «legge røyk»:mrgreen:
 

Her kan man gjøre et kupp på Tudor BB58!
 

Her kan man gjøre et kupp på Tudor BB58!
Annonsen er vel standard formular for "invistorer". Kjenner en snikende kvalme allerede på uttrykket "tatt ut"....
 
Tja, hva skal man si, 5 quartz urverk i ett ganske vulgært armbandsur, 5 batterier, 5 kroner.

Mye som tyder på en ganske dårlig invistering selv for nette 20 000,-