Urmakkerne – Tidssonen på YouTube!

Nok en fin episode! Håper dere har planer utover den neste/siste. Hva med fabrikkbesøk, GTG´s i/utenfor landet, besøke samlere, spesialforretninger, remprodusenter, grunnlegger av chrono24 +++ ;)

Neste er heldigvis ikke siste – det var en muntlig glipp som nok refererte til disse "sitte ved"-bordet videoene som vi i første omgang planla tre stykk av :)

Såklart vi kunne tenke å gjøre mer "ute". Det var også planen helt til landet ble stengt, og er også planen se nærmere på når ting åpner opp igjen.
 

Ny episode er ute!

Da vi fikk muligheten til å låne (ikke få som gave, muligheten til å forhåndskjøpe eller hoppe lengst frem i køen hos AD ;)) Tudors nye BB58 "Navy Blue" tenkte vi det kunne være gøy å teste et nytt format :)

Og som vanlig setter vi stor pris på delinger, likes, kommentarer og subscribes på vår YT-kanal!

 

Ny episode er ute!

Da vi fikk muligheten til å låne (ikke få som gave, muligheten til å forhåndskjøpe eller hoppe lengst frem i køen hos AD ;)) Tudors nye BB58 "Navy Blue" tenkte vi det kunne være gøy å teste et nytt format :)

Og som vanlig setter vi stor pris på delinger, likes, kommentarer og subscribes på vår YT-kanal!


God og grundige omtale. Glad jeg fikk bestilt min!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik

Ny episode er ute!

Da vi fikk muligheten til å låne (ikke få som gave, muligheten til å forhåndskjøpe eller hoppe lengst frem i køen hos AD ;)) Tudors nye BB58 "Navy Blue" tenkte vi det kunne være gøy å teste et nytt format :)

Og som vanlig setter vi stor pris på delinger, likes, kommentarer og subscribes på vår YT-kanal!

Enda en flott episode! God kvalitet på både bilde og lyd. Håper på flere slike episoder.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cltklok og Jon Henrik
Etter min mening den beste episoden så langt. Lærerikt og underholdende.

Fin måte å starte en rolig fredag, sammen med en kopp kaffe :)
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor og Jon Henrik
Ny fin episode, men dere glemte å få med at 'veldig hardbarkede entusiaster' kan få seg en Habring² Doppel-Felix for rett over 80k, så det trenger ikke koste så mye. ;)
Eller en Sinn 910 Jubiläum med lenke og rem til € 4670 + mva
x910-Jubilaeum_V.jpg.pagespeed.ic.N3-PH_vQeC.jpeg
 
Utrolig trivelige episoder. Grunnet ferie/reise fikk jeg først sett de siste nå, og dette var verd å vente på!

Flott og proft arbeid av "Duoen ". Dette er et konsept som kan videreutvikles. Klokkehobbyen har mye dom kan bli med her!

Tommel opp for Urmakkerne!

8