Når du har et kvarter til overs.

chrbir

Støttemedlem
Medlem
3. nov. 2016
Innlegg
3.924
Sted
Nord i Tåkeheimen
Jeg var på et møte i Molde i dag, som varte mye kortere enn planlagt. Siden det var 20 minutt til neste ferje, stakk jeg innom Jermstad for å kikke på GS-utvalget. SBGK005 og SBGP015 var det mest interessante, men jeg var ikke i kjøpemodus. Det endret seg raskt da jeg kikket i G-shock-monteren; ikke noe spesielt blant armbåndsurene, men derimot denne:
DSC_0938.JPG
DSC_0939.JPG
 
Redigert:
Noen få ganger er første tanke når man ser noe "oj, den var helt konge".
Dette er et sånt øyeblikk.
Gratulerer.
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Grattis med flott veggur! Skal ut å jazze i Storgata i dag selv, så da spørs det om jeg greier å motstå fristelsen og om de har flere på lager...
 
Grattis med flott veggur! Skal ut å jazze i Storgata i dag selv, så da spørs det om jeg greier å motstå fristelsen og om de har flere på lager...
Tror ikke de har flere. Dette stod utstilt bakerst i G-shock-monteren, og ble tatt ut og pakket i esken etter jeg spurte om det var til salgs. Jeg oppfattet det som de bare hadde dette. Det er vel egentlig ment til utstilling, og ikke for vanlig salg. Kan hende nylig bytte fra norsk til dansk G-shock-leverandør kan ha hatt noe å si?
 
Feit klokke, og feit utsikt! Hvor går/hva heter denne traversen(?) eller ruta?:cool:
Det er nordtoppen på Kvitnykja/-en innerst i Tresfjorden på grensen mellom Romsdal og Sunnmøre. Jeg gikk opp og ned "familieruta" fra sørvest, og da er det stort sett god sti bort siste biten langs eggen til toppen du ser på det øverste bildet. Det nederste bildet er ryggen ned mot Tresfjorden i nord. Det er greit å gå opp herfra også, litt klyving siste biten mot toppen.

Knitnykja fra nord (https://fjellutsikter.com/2012/05/28/maimorgon-pa-kvitnykja/)
KvitN.jpg