Feit gubbe med gull-Rolex slanker seg...men ikke samlingen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Medlem
6. des. 2013
Innlegg
10.951
Vel. Det skulle være god nok introduksjon. Satser på en synkende utvikling i denne tråden de neste 4 ukene. Baseline 95,7 kilo. Ny rekord - og snaut 29 kilo mer enn under førstegangstjenesten. Hm - ikke bra.

Hva utløste så dette drastiske tiltaket? Jo, kjente at jeg burde hente et helt originalt ledd i lenka fra boksen for å bære Submarineren behagelig. Men, ikke søren om jeg gadd å gli den veien - så da var alternativet å bli tynnere rundt armen istedenfor.

Tally 27.6.2020 = 95,7 kilo

Game on. :)

rolex-submariner-16618-2017-07-10.jpg
 
Jeg har trent i hele mitt liv, men søndag 31. mai ble det all time high på 93 kg - uten styrke/utholdenhetstrening på ett år :(
Datter på 22 (treningsfrik) tok en alvorsprat med meg og jeg kom i gang.
Fire uker senere, altså i dag, og med noen treninger og skjerpings på kost - 88 kg.
Wasa Fiber Balance med magerost til lunch og litt skjerpings på kveldstid så er jeg i rute for sommer 2020, men mangler gullklokke :(
 
Vel. Det skulle være god nok introduksjon. Satser på en synkende utvikling i denne tråden de neste 4 ukene. Baseline 95,7 kilo. Ny rekord - og snaut 29 kilo mer enn under førstegangstjenesten. Hm - ikke bra.

Hva utløste så dette drastiske tiltaket? Jo, kjente at jeg burde hente et helt originalt ledd i lenka fra boksen for å bære Submarineren behagelig. Men, ikke søren om jeg gadd å gli den veien - så da var alternativet å bli tynnere rundt armen istedenfor.

Tally 27.6.2020 = 95,7 kilo

Game on. :)

rolex-submariner-16618-2017-07-10.jpg
Den Submarineren utgjør vel en signifikant del av siste gjeldende siffer. ;)

Uansett, lykke til! :)
 
Lykke til med avfetting! Men, alle disse vektangivelsene bør egentlig følges av høyde og/eller BMI.... :)

Jeg nådde maksvekt de siste 20 år eller så da jeg nådde 96kg her for en tid siden. Med 189cm eller så gir det en BMI på 27 = noe overvektig. Litt fokus på kost og bevegelse har gitt meg en bedre situasjon med 89 kg, som jeg nå har holdt i lang tid. Målet er ytterligere reduksjon til ca 85kg, som jeg regner som trivselsvekt. Målet er egentlig å klare sommeren uten å bikke 90, også ta 4-5 kg til høsten.
 
Lykke til med avfetting! Men, alle disse vektangivelsene bør egentlig følges av høyde og/eller BMI.... :)

Jeg er 178cm. Bmi aner jeg lite om men har så lav fettprosent nå at sixpack synes. Det har vært en nøye planlagt prosess for min del. Den viktigste faktoren for meg var å se det hele som en varig transformasjon og ikke en kortvarig diett. Hvis du bare skal «holde ut» til du kan starte å spise ostepop igjen er man på feil spor :)
 
Vel. Det skulle være god nok introduksjon. Satser på en synkende utvikling i denne tråden de neste 4 ukene. Baseline 95,7 kilo. Ny rekord - og snaut 29 kilo mer enn under førstegangstjenesten. Hm - ikke bra.

Hva utløste så dette drastiske tiltaket? Jo, kjente at jeg burde hente et helt originalt ledd i lenka fra boksen for å bære Submarineren behagelig. Men, ikke søren om jeg gadd å gli den veien - så da var alternativet å bli tynnere rundt armen istedenfor.

Tally 27.6.2020 = 95,7 kilo

Game on. :)

rolex-submariner-16618-2017-07-10.jpg
Ser deg løpende på Ølberg i morgen jeg da skjønner jeg:mrgreen:
 
175? Det er jo artig lavt til å være mann. Anyway; jeg må enten krympe 20cm eller ta av 20kg.

Kan selvsagt kappe lårbeina med 20cm, men tviler på at jeg vinner frem på den måten - så jeg satser på at trim og styrketrening får meg ditt jeg vil. :)
 
Det går nedover i antall kllo med mye trim og styrketrening. Hvorfor spør du? Er du genuint opptatt av min helse? Du har ikke vært så opptatt av min helse før. ;) Men artig at du følger feite folk. Er du litt feit selv? I så fall; stå på så når du dine mål, @Ivar
Hvorfor lager du en tråd på et forum om du tilsynelatende er hårsår for at folk kommenterer?
 
Jeg stusser også litt på det som skrives i de siste innleggene her fra @Loevhagen til @Ivar.

Er dette "banter" mellom to som kjenner hverandre, forsøk på humor eller lignende – så tror jeg ikke det helt kommer frem for alle.


Generelt så syns jeg det er et viktig prinsipp at vi ikke skal la oss bli krenket for mye på andres vegne. I tilfeller hvor det ikke dreier seg om svært grove påstander, rasisme, voldstrusler etc., tenker jeg at oppfatningen til den som sitter i den mottakende ende er essensiell i vurderingen om dette er "innafor".

Det er for øvrig heller ingen skam i å si "unnskyld" :)
 
Redigert:
Litt bensin på bålet...

@Loevhagen meldte om "Mekanisk fjerning av kløver i plen. Skal ikke kimse av hagearbeid. " den 20 juni i tråden DAGENS TRENING.

Bare en vill spekulasjon, men han ligger etter eget skjema om det er HIT treningen på ukesbasis?
 
Redigert:
175? Det er jo artig lavt til å være mann. Anyway; jeg må enten krympe 20cm eller ta av 20kg.

Kan selvsagt kappe lårbeina med 20cm, men tviler på at jeg vinner frem på den måten - så jeg satser på at trim og styrketrening får meg ditt jeg vil. :)

Virkelig en jovial og fin fyr du @Loevhagen ...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.